چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی؛

ترکیب تیم ملی وزنه برداری مشخص شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۱۶۲۶
ترکیب تیم ملی وزنه برداری مشخص شد
لیست اسامی 8 ملی پوش وزنه برداری کشورمان برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی شهر باکو آذربایجان از سوی انوشیروانی اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال 2017 میلادی قبل از ماه مبارک رمضان در کشور آذربایجان و شهر باکو برگزار می شود. برهمین اساس سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور پرقدرت در این دوره مسابقات لیست اسامی 8 وزنه بردار را اعلام کرد.

مجید عسگری (دسته 69 کیلوگرم)، رضا زارعی (دسته 77 کیلوگرم)، محمد زارعی و سید ایوب موسوی (دسته 94 کیلوگرم)، محمدرضا براری و رضا آقازاده (دسته 105 کیلوگرم) و همایون تیموری و رامین ربیعی (دسته 105+ کیلوگرم) ملی پوشانی هستند که به این بازی ها اعزام خواهند شد.

لازم به ذکراست؛ بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در 20 رشته ورزشی، 12 می تا 22 می ( ۲۲ اردیبهشت الی 1 خرداد) در باکو آذربایجان برگزار می شود. رقابت های وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی در شهر باکو از 12 تا 16می(22 لغایت 26اردیبهشت ماه) در منطقه شوولان شهر باکو وسالن وزنه برداری آرنا برگزار می‌شود که در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز