چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی؛

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تکواندو و جودو

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۵۱۸۵۴
بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تکواندو و جودو
کیومرث هاشمی ریس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظات بر تیم های ملی صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو و جودو اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی(باکو) بازدید بعمل آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در ابتدای بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو که با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون همراه بود با کادر فنی و تکواندو کاران اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو کرده و برای آنها در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

او در این دیدار گفت: تکواندو همواره در رقابت های بین المللی جزو رشته های مدال آور و موفق بوده و قطعا در بازیهای کشورهای اسلامی توانمندی که در بین مربیان و بازیکنان آن سراغ داریم این رشته خواهد توانست با مدال آوری های متعدد خود موجب خوشنودی ملت بزرگ ایران و ارتقا رنکینگ کشورمان گردد.

وی در ادامه با حضور در اردوی تیم ملی جودو و دیدار با کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردو برای جودوکاران اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی آرزوی موفقیت کرد و عنوان داشت: بدون تردید با مدیریت خوب و تلاش وافری که در مجموعه این فدراسیون سراغ داریم این رشته به روزهای اوج گذشته خود باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: جودو حتی با نفرات محدود خود نیز در بازی های کشورهای اسلامی شانس مدال دارد و اگر چه آنها رقبای سختی در این بازی ها دارند ولی از انگیزه بسیار خوبی برای جدال با حریفان و کسب سکو برخوردار هستند.

سپس منصوری سرمربی تیم ملی جودو به ارائه گزارشی درخصوص روند آماده سازی جودو کاران و رقبای احتمالی آنها در بازی های کشورهای اسلامی پرداخت.

در خاتمه کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از تجهیزات جدیدخریداری شده برای سالن های تمرینی و بدنسازی  آکادمی ملی المپیک که در حال نصب بود بازدید بعمل آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز