با حضور معاونان، مسئولان و جمعی از کارگران و کارکنان ستادی؛

مراسم گرامیداشت روز کارگر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۲:۰۷
کد خبر: ۵۵۲۷۵۰
مراسم گرامیداشت روز کارگر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد
مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور معاونان، مسئولان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در این وزارت خانه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید علی آقا زاده، سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم که ظهر امروز سه شنبه 12 اردیبهشت 96 برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جهانی کارگر گفت: تقارن این ایام را به فال نیک می گیریم و امیدواریم زحمات زیادی که کارگران در محل کار و خانه در طول سال می کشند مورد رضایت درگاه احدیت قرار گیرد.

وی با بیان این که معیشت و زندگی کارگران دغدغه مسئولان و به ویژه رئیس جمهور است، گفت: با تمام محدودیت هایی که دولت یازدهم داشت، شاهد یک آرامش اقتصادی و روان بودن معیشت در زندگی مردم بودیم. با اینکه می دانیم درآمدها و حقوق کارگران کافی نیست اما در طول این سه سال اخیر شاهد بودیم که سرپرستان خانوار می توانند برای همین حقوق برنامه ریزی کنند که این مهم در گذشته وجود نداشت.

آقازاده با بیان این مطلب که با تمام وجود احساس درک متقابل مشکلات کارگران را دارم، افزود: افق و برنامه بلند مدت کشور ما به سمت سازندگی، رفاه، آبادانی و توسعه بیشتر است و امیدوارم مشکلات معیشتی به زودی رفع شوند تا شاهد لبخند واقعی کارگران عزیز باشیم.

فریبا محمدیان، معاون امور ورزش بانوان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر و اعیاد شعبانیه گفت: حضور کارگران در هر سازمانی مایه برکت است و امیدوارم برکت کار صادقانه شما در تمام رگ های کشور جاری شود.

وی افزود: حضور بانشاط کارگران نشاط و شادابی را به بقیه پرسنل و مسئولان منتقل می کند، زمانی که لبخند عمیق شما عزیزان را می بینیم آن روز پر از انرژی و نشاط می شویم و با روحیه بالا به کار و فعالیت می پردازیم.

محمدیان در پایان ضمن تشکر از مسئولان و پرسنل پشتیبانی که با صبوری و خوشرویی پاسخگوی نیازهای واحدهای دیگر هستند گفت: امیدوارم کارگران عزیز همیشه سالم و شاداب باشند.

عباسی رئیس هسته گزینش وزارت ورزش و جوانان با بیان روایتی از رسول گرامی اسلام(ص)، دقایقی در باب اهمیت و ارزش کار و روزی حلال صحبت کرد.

محمد مراد مانگشتی، مدیرکل پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم با اشاره به نقش کارگران در سازمان ها گفت: همه ما قدردان زحمات کارگران عزیز هستیم. زحمات کارگران باعث می شود فضای مجموعه فضایی خوب، پاکیزه و با نشاط باشد.

وی با بیان این که زحمات کارگران بی شائبه و خالصانه است، افزود: امیدوارم بتوانیم در جهت رفع مشکلات کاری و معیشتی کارگران قدم برداریم.

در این مراسم مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، سیروس احمدی مدیرکل مدیریت عملکرد، فیاض مدیرکل دفتر طرح و برنامه، گواری مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، پروین کرملو، مدیرکل امور بانوان و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز