یکی از سیاست های فدراسیون پشتوانه سازی و شناسایی استعدادها است

عبدلی: بعد از رقابت های قهرمانی کشور اردوی تیم ملی را تشکیل خواهیم داد

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۵۶۱۲۷
عبدلی: بعد از رقابت های قهرمانی کشور اردوی تیم ملی را تشکیل خواهیم داد
سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: با توجه به المپیکی شدن کاراته، یکی از سیاست های فدراسیون کاراته پشتوانه سازی و شناسایی استعدادها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم ملی نونهالان  گفت: با توجه به المپیکی شدن کاراته، یکی از سیاست های فدراسیون کاراته پشتوانه سازی و شناسایی استعدادها است، به همین دلیل تشکیل تیم ملی کاراته نونهالان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: قرار است یک دوره مسابقه انتخابی 8 و 9 تیر ماه در تهران برگزار شود تا نفرات برتر وارد اردو شوند. تعدادی هم با نظر کادر فنی به جمع اردونشینان اضافه خواهند شد تا در نهایت اولین تیم ملی نونهالان کاراته ایران شکل بگیرد.

عبدلی درمورد برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: بعد از رقابت های قهرمانی کشور اردوی تیم ملی را تشکیل خواهیم داد و پس از برگزاری یکی دو مرحله از اردو، ریزش خواهند داشت. این اردوها به صورت مستمر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه درب تیم ملی باز است و هر کاراته کایی عملکرد خوبی داشته باشد به اردو راه می یابد، گفت: سعی می کنیم با برگزاری اردو در استان ها از ظرفیت و پتانسیل آن استان هم در این رده سنی استفاده کنیم، ضمن اینکه باید بگویم نفراتی که در لیگ جوانه ها بهترین عملکرد را داشته باشند نیز به اردو دعوت می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز