ترکیب تیم ملی تکواندو مردان اعلام شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰:۴۰
کد خبر: ۵۵۷۸۱۲
ترکیب تیم ملی تکواندو مردان اعلام شد
ترکیب ملی ‌پوشان تکواندو کشورمان برای حضور در بیست‌‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،رئیس سازمان تیم‌های ملی، ملی‌پوشان کشورمان را برای شرکت در بیست‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی کره جنوبی - 2017 معرفی کرد.

بدین ترتیب و با اعلام آرش فرهادیان، آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم، مسعود حجی‌زواره در وزن 74- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن 80- کیلوگرم، سعید رجبی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم،‌ نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود که از سوم تیر به مصاف حریفان‌شان می‌روند.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی‌باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.این رقابت‌ها که مهمترین رویداد پیش روی ملی‌پوشان کشورمان است، دارای امتیاز 12 است و به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق خواهد گرفت.

بیست‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی جهان (G12)، سوم تا نهم تیر سال جاری در 8 وزن، به میزبانی "موجو" کره‌جنوبی برگزار می‌شود. مهدی خدابخشی که امروز (شنبه) در مسابقه انتخابی، لحظاتی پس از ورود به شیاپ‌چانگ و پس از ادای احترام به رقیب و داور از زمین مسابقه بیرون آمد و حاضر به مسابقه با رجبی نشد، در فهرست تیم ملی جایی ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز