رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا-هند؛

صعود احسان پور و کریمی به فینال

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۹:۱۸
کد خبر: ۵۵۸۰۱۴
صعود احسان پور و کریمی به فینال
بهنام احسان پور و علیرضا کریمی به دیدار نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روز دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز با برگزاری مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلو گرم در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان آغاز شد.

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر جی هون یون از کره جنوبی را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست مقابل ین لو از چین با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد. وی باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد. 

در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر نایریسیگا از چین را شکست داد. وی در دور بعد مقابل گوانگ اوک کیم از کره جنوبی با نتیجه 7 بر صفر به پیروزری رسید. کریمی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل اونوربات پوریجاو دارنده مدال نقره جهان از مغولستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در کشتی نخست مقابل های شانگ از چین با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی سید وی در دور دوم مقابل زولبو ناتساگسورن از مغولستان با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله به مصاف کانگ جین نام از کره جنوبی می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز