لس‌آنجلس یا پاریس میزبان المپیک ۲۰۲۴خواهند شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱:۳۰
کد خبر: ۵۶۰۷۵۹
لس‌آنجلس یا پاریس میزبان المپیک ۲۰۲۴خواهند شد
چهره میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در اواسط خرداد ماه مشخص و در اواخر شهریور اعلام رسمی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد) گزارش‌های مربوط به کاندیداهای میزبانی بازی‌های المپیک 2024 و 2028 را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

IOC اعلام کرده اعضای هیئت اجرایی این نهاد در تاریخ یاد شده به مدت سه روز در شهر لوزان سوئیس گردهم خواهند آمد تا در مورد اعطای میزبانی بازی‌های المپیک 2024 و 2028 به دو شهر لس‌آنجلس و پاریس و اصلاح قوانین بازی‌های المپیک زمستانی 2026 با یکدیگر بحث کنند.

در ماه مارس بود که توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از چهار نایب‌رئیس هیئت اجرایی خواسته بود که در نشست ماه ژوئن خود دو میزبان دو دوره پیش‌روی المپیک (2024 و 2028) را یکجا مشخص کنند.گفته شده که باخ تمایل دارد امتیاز میزبانی بازی‌های المپیک 2024 به لس‌آنجلس و امتیاز میزبانی بازی‌های المپیک 2028 به پاریس برسد.

قرار است در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) میزبان بازی‌های المپیک 2024 در نشست اعضای IOC در شهر لیما، پایتخت پرو انتخاب شود.دو شهر لس‌آنجلس و پاریس خواهان میزبانی بازی‌های المپیک 2024 هستند، این در حالی است که پیش از این شهرهای هامبورگ، رم و بوداپست از کاندیداتوری میزبانی این بازی‌ها انصراف داده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز