با حمایت دولت ورزش های آبی هم مدال آور می شوند

رضوانی: در دولت یازدهم توجه به ورزش‌های پایه و پرمدال آغاز شد

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۵:۴۶
کد خبر: ۵۶۱۸۰۱
رضوانی: در دولت یازدهم توجه به ورزش‌های پایه و پرمدال آغاز شد
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو توجه ویژه و اساسی وزیر ورزش و جوانان را به ورزش های پرمدال ستود و تاکید کرد: با حمایت دولت دوازدهم ورزش های آبی ایران را می توانیم به مدال آوری برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور با رای و پشتوانه خوب رای مردمی گفت: شک ندارم این دولت در پایان هشت سال روند صعودی کشورمان را به ارمغان خواهد آورد و کامل می کند.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه ای را به رشته های پرمدال دارند بطوریکه در همین مدت کمتر از یکسال پیگیری های بسیار مستمری در خصوص این رشته ها به عمل آمده و جلسات مختلفی را با وزیر ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش های آبی برگزار کرده ایم.

رضوانی تصریح کرد: هرچند که این توجه به رشته های پرمدال کار ما را سخت تر کرده اما شک نکنید استمرار در آن موفقیت کشورمان را در رقابت های معتبر به دنبال خواهد داشت . آنچه مسلم است در همین بازی های همبستگی کشور های اسلامی 17 مدال طلای ترکیه از ورزش های آبی بود به همین دلیل باید به سمت و سوی تحقق مدال آوری برای ایران در این رشته ها باشیم که یکی از تقاضا های من از دولت دوازدهم هم حمایت بیشتر به منتظور مدال آوری در رویداد های مهم است.

رییس فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو یکی از مهمترین برنامه های پیشنهادی ورزشی برای دولت دوازدهم را گسترش منطقی و علمی ورزش همگانی در کشور دانست و تصریح کرد: آرزو دارم که ترویج و گسترش ورزش همگانی را در کشور در پایان دولت دوازدهم به صورت کاملا محسوس ببینم ،هرچند که دولت در این زمینه اقدامات مهم و اثربخشی را هم انجام داد اما با نگاه و الگو برداری از کشورهای مطرحی که در زمینه رشد ورزش همگانی بسیار موفق عمل کردند می تواند منجر به ترویج ورزش در ایران شود که این مهم فرهنگ سازی را نیز می طلبد.

محسن رضوانی ادامه داد: بدون شک برای گسترش ورزش ،توسعه زیرساخت های ورزشی نیز اهمیت خاصی دارد که دولت دوازدهم با توسعه و ساخت اماکنی که قابلیت استفاده به منظور ورزش های همگانی را داشته باشد می تواند یک اتفاق بی نظیر در کشورمان باشد.

وی در پایان گفت: در سال 1994 کشور آذربایجان را دیدم به هیچ وجه شرایط خهوبی در ورزش نداشتند اما در شرایط کنونی واقعا امکانات بسیار عالی برای توسعه ورزش دارند و در مقایسه با دوازده سال قبل پیشرفت صد در صدی داشتند به همین دلیل باید در کشورمان زیر ساخت های بیشتری برای ترویج ورزش بوجود آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز