والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال بانوان آسیا؛

صدیقی: برای موفقیت بیشتر همدلی لازم را نداشتیم

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۹:۰۵
کد خبر: ۵۶۱۸۵۱
صدیقی: برای موفقیت بیشتر همدلی لازم را نداشتیم
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال کشورمان گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان همدلی لازم را در کار تیمی نداشتند و در نهایت به عنوان هشتمی قناعت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیما صدیقی سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران پس از کسب عنوان هشتمی رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: پیش از آغاز رقابت‌ها فکر می‌کردیم نتیجه بهتری بگیریم و حتی رسیدن به عنوان پنچمی هم برای‌مان دست یافتنی بود اما برخی شرایط و عوامل بیرونی نگذاشت تا تیم نتیجه‌ دلخواه را بگیریم.  ما شروع خوبی در مسابقات داشتیم اما متاسفانه یک سری بی‌نظمی‌ها و اشتباهات فردی در تیم باعث شد شکست‌های پی در پی برای‌مان رقم بخورد.

صدیقی یادآور شد:در بازی با چین تایپه بدشانسی آوردیم و با مسمومیت کاپیتان تیم روبرو شدیم. ان هم در بازی حساسی که برای ما تعیین کننده بود. از طرف دیگر شفیعی هم که پاسور دوم تیم بود در اواخر بازی مصدوم شد. همانطور که گفتم عواملی دست به دست هم دادند تا انرژی منفی وارد تیم شود و نتیجه دلخواهمان را نتوانیم بگیریم.

وی تصریح کرد: البته باید بگویم که فدراسیون والیبال همه امکانات مثل اردو و بازی‌های تدارکاتی را برای موفقیت تیم ملی زیر 23 سال بانوان در مسابقات فراهم کرد که باید از مسئولین این فدراسیون تشکر هم بکنیم.

ایشان در خصوص آنالیز حرفان ایران و عملکرد انفرادی بازیکنان گفت: آنالیز دقیق از تک تک حریفان را در اختیار بازیکنان قرار داده بودیم، متاسفانه برخی از بازیکنان همدلی لازم را در کار تیمی نداشتند و در نهایت به عنوان هشتمی قناعت کردند.

سرمربی تیم ملی بانوان زیر 23 سال ایران در پایان خاظرنشان کرد: درترکیب تیم ملی ایران برخی از بازیکنان آینده درخشانی دارند و اگر با جدیت  روی ضعف هایشان کار کنند مطمئنا آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز