۲۰ تیرانداز به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۵:۴۲
کد خبر: ۵۶۵۰۷۰
۲۰ تیرانداز به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند
این اردوی تیراندازی با حضور ۸ تپانچه زن از ۴خرداد ماه تمرینات خود را آغاز و در بخش بزرگسالان تا یکم خرداد و در بخش نوجوانان و جوانان تا دهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی تیراندازی با توجه به نزدیک شدن به رقابتهای جام جهانی آذربایجان و مسابقات قهرمانی جوانان – مونیخ با حضور ۸ تپانچه زن از ۴خرداد ماه تمرینات خود را آغاز  و در بخش بزرگسالان تا یکم خرداد و در بخش نوجوانان و جوانان تا دهم خرداد ماه  ادامه خواهد داشت.

همچنین در  رشته تفنگ نیز ۱۲ تفنگدار از ۶ الی ۱۵ خرداد ماه در بخش بزرگسالان و  از ۱۰ الی ۳۱ خرداد ماه در بخش نوجوانان و جوانان تمرینات خود را زیر نظر مربیان پیگیری می کنند.

اسامی ملی‌پوشان  به شرح زیر است:

تفنگ بزرگسال: الهه احمدی، نجمه خدمتی، نرجس امام قلی نژاد، مه لقا جام بزرگ، حسین باقری و پویا نوروزیان

تفنگ نوجوانان و جوانان: فاطمه کرم زاده، مریم شفیعی پور، آرمینا صادقیان، امیرسیاوش ذوالفقاریان، امیر محمد نکونام و علیرضا داود آبادی

تپانچه بزرگسالان: وحید گل خندان

تپانچه نوجوانان و جوانان: هانیه رستمیان، سیده شیرین مرتضوی، مهدی تندری، عرفان صلواتی، مرتضی علیمحمدی، محمد تاجدینی، لعیا محمدی

در این مرحله از اردو ها،  علیرضا اینانلو ، محمد زائر رضایی، مریم طالبی در رشته تفنگ به عنوان مربی  و سکینه خدابنده لو و امیرحسین صولت، مربیان  رشته تپانچه  در محل فدراسیون تیراندازی واقع در مجموعه ورزشی آزادی بر تمرینات ورزشکاران نظلرت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز