تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و حادثه ۱۵ خرداد

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۵:۳۵
کد خبر: ۵۶۷۸۱۰
تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و حادثه ۱۵ خرداد
هیأت مدیره و سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، بیست و هشتمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفتند و یاد و خاطر پنجاه و چهارمین سالروز قیام پانزده خرداد را گرامی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:

ارتحال بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی ایران ضایعه‎‌ای جبران ناپذیر بود که پس از 28 سال، هنوز داغی تازه بر دل مسلمین و مظلومان جهان است.

بزرگمردی که در مسیر صعود علمی و سلوک معنوی خویش در کارزار عمل، مسیری جدید در دل تاریخ بشریت گشود و نهضت حسینی را از کربلا و عاشورا به عصر جدید پیوند زد تا روزگار جدیدی رقم بخورد. روزگاری که در آن هیچ مظلومی تن به مظلوم ماندن نمی‌دهد و هیچ ظالمی نخواهد توانست همیشه بر ظلم خویش پا بفشارد.

او پیام پیروزی خون بر شمشیر بی‌بی حضرت زینب (س) را در دوران سیاه فراموشی‌ها فریاد زد تا پایه‌های ظلم و استبداد و استکبار تا روزی که فرو بریزد، لرزان باشد. لرزه‌ای که آغازگر قیام 15 خرداد بود که به خاک و خون کشیده شد، اما به خاموشی هرگز.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های آن امام فرزانه و مقام معظم رهبری، سالروز درگذشت امام راحل حضرت آیت‌الله خمینی (ره) و شهادت یاران با وفایش در 15 خرداد سال 1342 را به عموم ملت ایران تسلیت گفته و فرامین آن پیر مراد و ارزش‌های قیام 15 خرداد را گرامی می‌دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز