محمد نوازی در گفتگو با برنا:

هواداران استقلال نباید احساسی عمل کنند/ منصوریان با تیم جوانش نتایج بدی نگرفته است

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۷:۴۹
کد خبر: ۵۶۸۵۸۱
هواداران استقلال نباید احساسی عمل کنند/ منصوریان با تیم جوانش نتایج بدی نگرفته است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: منصوریان تیم جوانی را امسال تشکیل داد ولی با همه این اوصاف نتیجه بدی نگرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص تجمع تعدادی از هواداران این تیم مقابل وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد.

نوازی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به تجمع تعداد محدودی از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان و خواسته‌ای که داشتند اظهار کرد: قطعا این تجمع‌ها احساسی هستند و به نتیجه اخیر استقلال مربوط است ولی نباید هواداران به این شکل اعتراض خود را عنوان کنند. آقای افتخاری یکسال است که به باشگاه استقلال آمده و چون از خانواده این باشگاه نبود نمی‌توان انتظار داشت که در این یک سال نتیجه دلخواه هواداران را کسب کند.

وی در ادامه افزود: منصوریان تیم جوانی را امسال تشکیل داد ولی با همه این اوصاف نتیجه بدی نگرفته و این جوانان توانستند در لیگ نتیجه نسبتا خوبی را کسب کنند. و اینکه بخواهیم یک طرفه نگاه کنیم و مجموعه باشگاه را مورد انتقاد قرار دهیم کار درستی نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: استقلال و پرسپولیس دو تیم مردمی هستند که هواداران بیشماری در کل کشور دارند. این دو تیم قطعا اگر نتیجه دلخواه هواداران را کسب نکنند با واکنش مردم همراه خواهند بود ولی باید هواداران احساسی عمل نکنند. وزارت ورزش نیز به عنوان متولی این باشگاه باید در نظر داشته باشد که شخصی را برای مدیریت استقلال انتخاب کند که بتواند از همه ظرفیت‌ها به درستی استفاده کند. مهم‌ترین رکن برای موفقیت باشگاه این است که مجموعه استقلال و مدیریت به رده‌های سنی رسیدگی بیشتری کند و فقط تیم بزرگسالان مدنظر نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز