رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان؛

استرالیا نخستین حریف ایران در مرحله‌ گروهی شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۵۰:۵۵
کد خبر: ۵۶۸۷۸۵
استرالیا نخستین حریف ایران در مرحله‌ گروهی شد
تیم بسکتبال باویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان پس از ورود به تورنتو و یک روز استراحت، شب گذشته اولین جلسه ی تمرینی خود را برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی رضایی، سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات گفت: خوشبختانه کلیه ی ملی پوشان در سلامت کامل بسر می برند و شرایط خوبی دارند.

وی افزود: روز گذشته نیز جلسه ی فنی مسابقات برگزار و هماهنگی های لازم بعمل آمد. ضمن اینکه کلاس بندی ورزشکاران ایرانی نیز مورد تایید قرار گرفت و شب گذشته نیز اولین جلسه ی تمرینی تیم به مدت دو ساعت در سالن اصلی برگزار شد.

سرپرست کاروان کشورمان خاطرنشان کرد: جا دارد از همکاری خانم دکتر طلیعه آل نبی، که پیش از این سابقه ی تصدی نایب رئیسی و دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان را دارد، قدر دانی کنم. وی که هم اکنون با بخش ورزش معلولین در کشور کانادا همکاری دارد و به عنوان کلاس بند بسکتبال با ویلچر نیز فعال هست، از بدو ورود تیم ملی ایران همکاری شایسته ای با کاروان کشورمان داشته است.

رضایی در پایان افزود: بر این اساس اولین دیدار ایران در مرحله ی گروهی، روز پنج شنبه، 18 خرداد، ساعت 8 صبح به وقت محلی تورنتو برگزار می شود.

برنامه رقابت های ایران در مرحله ی گروهی به شرح زیر اعلام شده است:

ایران – استرالیا       روز پنج شنبه ۱۸ - خردادماه (ساعت ۸ به وقت محلی)

ایران – ترکیه           روز جمعه ۱۹ - خردادماه (ساعت ۲۰ به وقت محلی)

ایران – کانادا          روز شنبه ۲۰ - خردادماه (ساعت ۱۸ به وقت محلی)

ایران – برزیل          روز یکشنبه ۲۱ - خردادماه (ساعت ۲۰ به وقت محلی)

ایران – ایتالیا          روز دوشنبه ۲۲ - خردادماه (ساعت ۱۰ به وقت محلی)

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی(ایلام)، مهدی ماندگار(هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه(مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی(تهران)، رضا عیوضی(قم) و با هدایت حسن پالار، سرمربی تیم ملی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های جهانی کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله گروهی را انجام می دهد و در گروه دو نیز تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز