پرتاب بلند دست نعمت الهی است؛

بیرانوند: همه بازیکنان تیم ملی آماده هستند/ برای پیروزی به مصاف ازبکستان خواهیم رفت

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۶۹۹۱۵
بیرانوند: همه بازیکنان تیم ملی آماده هستند/ برای پیروزی به مصاف ازبکستان خواهیم رفت
دروازه‌بان تیم ملی ایران گفت: 4 دروازه‌بان در تیم ملی داریم که همگی آماده هستند و با صلاحدید سرمربی تیم یکی از ما بازی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: اردوی خوبی در اتریش داشتیم و بازی دوستانه‌ای هم با مونته‌نگرو انجام دادیم این اردو و مسابقه به ما خیلی کمک کرد تا برای بازی حساس با ازبکستان آماده شویم. امیدوارم با پیروزی در این مسابقه به جام جهانی برویم. جلسات تمرینی خوبی هم داشتیم و نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی می‌کنیم تا با کمک هواداران مقابل ازبکستان پیروز شویم.

وی در مورد شرایط خودش گفت: بعد از بازی با لخویای قطر به تیم ملی اضافه شدم و تمرینات خوبی را انجام دادم. 4 دروازه‌بان در تیم ملی داریم که همگی آماده هستند و با صلاحدید سرمربی تیم یکی از ما بازی می‌کند. نه فقط من، بلکه همه بازیکنان تیم ملی آماده هستند.

بیرانوند در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه پرتاب‌های بلند او با صلاحدید کادر فنی است یا به تشخیص خودش، گفت: به صلاحدید کادر فنی این شروع مجددها انجام می‌شود و با تمریناتی که داشته‌ایم این پرتاب‌ها را انجام می‌دهم. گاهی اوقات هم شروع مجددها با تصمیم خودم است. این پرتاب بلند دست نعمت الهی است که به من داده شده و باید از آن استفاده کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد اینکه مقابل ازبکستان هم می‌تواند رکورد گل نخوردنش را حفظ کند،‌ اظهار داشت: این رکورد بیرانوند نیست، رکورد تیم ملی است که از کادر فنی و مهاجمان تا همه تیم ملی در آن دخیل هستند. امیدوارم با تلاش همه بازیکنان بتوانیم بازهم دروازه تیم ملی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی بسته نگه داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز