فتوحی: عزم­مان را برای کسب قهرمانی آسیا جزم کرده­‌ایم

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۷:۳۲
کد خبر: ۵۷۰۱۳۸
فتوحی: عزم­مان را برای کسب قهرمانی آسیا جزم کرده­‌ایم
شمشیرباز کشورمان گفت: اردوی خوبی با آمریکا و روسیه و فرانسه در مسکو داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات جایزه بزرگ سابر مسکو با حضور ١۴۴ ورزشکار از ۴٠ کشور دنیا در حالی به پایان رسید که هر چهار نماینده کشورمان در جدول ۶۴ نفر رقابت ها قرار گرفتند اما تنها محمد فتوحی توانست به مرجله یک هشتم نهایی برسد و با شکست در برابر هامر آمریکایی، پرونده کاروان ایران بدون نتیجه درخور توجه ای بسته شد. تنها ماحصل این مسابقات صعود ۳۵ پله ای و دستیابی به رنکینگ ۵۸ جهانی و  کسب جایگاه شانزدهم برای این سابریست بود.

وی درخصوص نتایج کسب شده، گفت: اردوی خوبی با آمریکا و روسیه و فرانسه در مسکو داشتیم و حضور در این مسابقات تاثیر زیادی در رنکینگ جهانی من داشت و توانستم حریف ایتالیایی را شکست دادم و ۱۲ امتیاز مهم را به امتیازاتم اضافه کنم.

وی حضور در مسابقات جایزه بزرگ مسکو را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حضور در رقابت های جایزه بزرگ مسکو باعث شد تا بتوانیم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده تر باشم. هم چنین توانستم با صعود ۳۵ پله ای جایگاه خود را در رنکینگ جهانی افزایش دهم.

فتوحی درخصوص ارزیابی مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود، یادآور شد: ما صاحب مدال در آسیا هستیم اما تاکنون نتوانسته ایم مدال طلا کسب کنیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در این دوره از مسابقات با آمادگی کامل حاضر شویم تا بتوانیم قهرمان آسیا شویم که اگر این عنوان را کسب کنیم در رنکینگ تیمی به رده چهارم خواهیم رسید. عزم ما جزم است که در قهرمانی آسیا هم در بخش انفرادی و هم تیمی مدال‌های خوبی کسب کنیم.

فتوحی کسب نتیجه در مسابقات را منوط به همکاری مسئولان دانست و ادامه داد: تیم شمشیربازی از قانع‌ترین تیم‌های ورزش ایران است. ما خواسته زیادی از مسئولان ورزشی و فدراسیون نداریم، فقط می‌خواهیم پیمان فخری هم چنان سرمربی تیم ملی بماند و اردوها ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم. اگر این روند ادامه داشته باشد می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز