لیگ جهانی والیبال، ایران-آمریکا؛

نبرد شرق و غرب در قاره سبز

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۲۲۵۴
نبرد شرق و غرب در قاره سبز
شاگردان کولاکوویچ در اولین بازی هفته سوم لیگ جهانی والیبال به مصاف آمریکا خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی روز پنج‌شنبه در اولین بازی خود به میزبانی لهستان به مصاف آمریکا خواهد رفت.

تیم ملی ایران در شرایطی به مصاف آمریکا خواهد رفت که از 6 بازی گذشته خودش در لیگ جهانی 3 برد و 3 باخت را بدست آورده است و با 7 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. پیروزی ایران از 6 بازی گذشته مقابل تیم‌های لهستان، بلژیک و آرژانتین بدست آمد و مقابل تیم‌های ایتالیا، برزیل و صربستان تن به شکست دادیم. بهترین پیروزی ما در این دوره از رقابت‌ها مقابل لهستان به دست آمد که توانستیم با نتیجه 3 بر یک به برتری برسیم و جوانان ایران در این بازی نمایش خیره کننده‌ای داشتند.

در هفته سوم لیگ جهانی تیم ملی ایران در شرایط امتیازی برابر مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت ولی از لحاظ برد تیم ایران یک پیروزی بیشتر در کارنامه خود دارد. در طرف مقابل آمریکا نیز شرایط چندان خوبی در جدول ندارد و چند شکست سنگین را مقابل حریفان در هفته اول و دوم متحمل شده است. آمریکا در هفته اول کاملا ناکام بود و سه شکست مقابل کانادا، صربستان و بلژیک به دست آورد. در هفته دوم روند عملکردی تیم آمریکا بهتر شد و توانستند دو پیروزی 3 بر صفر را مقابل روسیه و ایتالیا بدست آورند ولی در برابر فرانسه تن به شکست 3 بر یک دادند. تیم آمریکا نیز همانند ایران 7 امتیاز را از 6 بازی گذشته کسب کرده و بعد از ایران در رده نهم جدول قرار گرفته است.

نتیجه بازی این دو تیم در چند سال گذشته در لیگ جهانی و مسابقات دیگر نشان می‌دهد که ملی‌پوشان ایران همواره توانسته‌اند نتایج خوبی را مقابل آمریکا کسب کنند و بهترین نتیجه‌ای که بدست آوردیم در زمان مربیگری کواچ بود که توانستیم در دو بازی با نتیجه 3 بر صفر مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

کولاکوویچ در بازی مقابل لهستان وقتی به جوانان تیم فرصت بیشتری داد نتیجه لازم را به دست آورد و شاید اگر در دیگر بازی‌ها نیز به بازیکنانی همچون معنوی نژاد فرصت بیشتری می‌داد پیروزی‌های ایران با اقتدار بیشتری به دست می‌آمد. نکته منفی برای تیم ایران غیبت عادل غلامی و معنوی نژاد در هفته سوم است که به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم ایران در سفر به لهستان همراهی کنند. بازی اول مقابل آمریکا برای ایران بسیار حائز اهمیت است و باید دید که ملی‌پوشان ما در غیاب دو بازیکن اصلی می‌توانند به پیروزی برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز