پنجره باز شد؛

چراغ زرد مقابل آبی‌ها/ شمارش معکوس برای باشگاه استقلال آغاز شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۶:۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۷۲۳۱۶
چراغ زرد مقابل آبی‌ها/ شمارش معکوس برای باشگاه استقلال آغاز شد
در چند روز اخیر بحث‌ها و گفتگوها در شبکه‌های اجتماعی به خوبی نگرانی هواداران استقلال در مورد تقویت تیم را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پنجره تابستانی فصل 97-96 از فردا باز می‌شود و باشگاه‌های فوتبال می‌توانند کار جذب بازیکن را به صورت رسمی آغاز کنند.

درحالیکه تیم‌های مختلف لیگ برتری مدتی است کار جذب بازیکن را آغاز کرده‌اند اما آبی‌های تهران هنوز نتوانسته‌اند بازیکن یا بازیکنان کاربلدی را به جمعشان اضافه کنند. برای مثال باشگاه پرسپولیس با قطعی کردن انتقال چند بازیکن مانند منشا و خلیل زاده توانسته تا حد زیادی دغدغه‌های موجود را از بین ببرد اما استقلال با اینکه چند جوان آینده دار را آبی‌پوش کرده، همچنان نیاز‌هایش را پا بر جا می‌بیند.

تمدید قرار مرتضی تبریزی با سبزهای اصفهان در کنار توقف تمدید قرار داد کاوه رضایی باعث شده خط حمله آبی‌ها فعلا جای خالی داشته باشد و با وجود اینکه زمزمه‌های بازگشت شهباززاده هم شنیده می‌شود، استقلال علاوه بر تمدید قرارداد کاوه رضایی به یک مهاجم دیگر هم نیاز دارد تا در سه جام پیش رو دست سرمربی خالی نباشد.

علاوه براین استقلال به یک یا دو هافبک خلاق و با تجربه هم نیاز دارد. بن بست در جذب جبارف و ماشاریپف یکی از مشکلاتی است که منصوریان در مقابل خودش دارد چرا که او به یک بازیساز کهنه کار در میانه زمین نیاز دارد تا جوانانش را به خوبی هماهنگ و هدایت کند.

علاوه بر این‌ها استقلال به نفراتی تازه نفس و قابل اتکا در خط دفاعی نیاز دارد تا کیفیت بیشتر و بهتری به فاز دفاعی تیم منصوریان بدهند. آبی شدن رامین رضاییان و مهدی شیری هنوز کمرنگ است و به همین خاطر باید گفت نگرانی‌ها در مورد جناح راست استقلال وجود دارد و این مساله قطعا یکی از مشکلات مهم پیش روی منصوریان است.

این تیم در فصل جدید باید ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند و به همین خاطر لازم است به اندازه کافی تقویت شود تا در لیگ هفدهم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با قدرت بیشتری به کار خودش ادامه دهد و موفقیت بیشتری را در دومین سال حضور سرمربی جوان خودش کسب کند.

در چند روز اخیر بحث‌ها و گفتگوها در شبکه‌های اجتماعی به خوبی نگرانی هواداران استقلال در مورد تقویت تیم را نشان می‌دهد و آن‌ها که انتظار دارند در فصل جدید حداقل یک جام به ویترین باشگاه اضافه شود هنوز اطمینان لازم را پیدا نکرده‌اند.

پنجره تابستانی در تاریخ 15شهریور بسته می‌شود و اگرچه در این بازه حدودا 90روزه فرصت زیادی پیش روی آبی‌هاست اما اگر به این نکته توجه کنیم که یک تیم قدرتمند در تورنمنت فرسایشی به نام لیگ، تیمی است که زود بسته شود و زود به اردو برود، نمی‌توان فرصت زیادی را برای منصوریان و مدیران استقلال متصور شد چرا که لیگ از اوایل مردادماه آغاز می‌شود و لازم است که پیش از آن تیم، 20تا 30 روز به اردو برود و هماهنگی لازم بین نفرات برقرار شود تا جمع آوری امتیازات از همان بازی اول کلید بخورد.

به هر ترتیب باید دید که باشگاه استقلال با شروع رسمی نقل و انتقالات چه برنامه‌هایی را در دستور کار دارد. شاید این باشگاه که تکلیف هیات مدیره خودش را هم هنوز مبهم می‌بیند، با چند مهره کاربلد به توافق برسد و همه را شگفت زده کند. این ماجرا قطعا تا پیش از برگزاری اردو مشخص می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز