وقتی پای یک زن در میان است؛

مشکلی بابت شکایت باشگاه آمریکایی از پرسپولیس بوجود نمی آید

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۱:۴۴
کد خبر: ۵۷۴۴۹۸
مشکلی بابت شکایت باشگاه آمریکایی از پرسپولیس بوجود نمی آید
امروز برخی رسانه ها خبری مبنی بر شکایت باشگاه آمریکایی لوس آنجلس بلوز از پرسپولیس منتشر کرده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حالی که باشگاه پرسپولیس در چند ماه اخیر در حال صاف کردن بدهی های بین المللی و همچنین رسیدگی به پرونده های خارجی اش است، امروز خبر رسید که باشگاه لوس آنجلس بلوز از این باشگاه ایرانی بابت آزادی امیر عابدزاده طلب دارد.

علی منصوری مالک باشگاه آمریکایی ادعا کرده که بابت صدور رضایتنامه امیر عابدزاده برای پیوستن به پرسپولیس 75 هزار طلبکار است و از 5 سال پیش به مساله آنها رسیدگی نشده است و حالا آنها مجبور به شکایت شده اند.

حال با پیگیری های صورت گرفته مشخص شده باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل وقت این تیم، محمد رویانیان 50 هزار دلار این این مبلغ را پرداخت کرده است. با علم به این موضوع که این پول به خواهر علی منصوری داده شده است. کسی که در آن زمان عضو مجموعه باشگاه آمریکایی بوده اما در حال حاضر سمتی دارد.

از طرفی خود امیر عابدزاده هم برای پیوستن به پرسپولیس حدود 250 میلیون تومان از طلب خود را به لوس آنجلس بلوز بخشیده است.با این تفاسیر هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نباید نگران باشند چرا که همانطور که از شواهد و قرائن پیداست این پرونده به سود باشگاه ایرانی ختم خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز