بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان :

با صنعت نفت حرف های بسیاری برای گفتن داریم

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۹:۰۳
کد خبر: ۵۷۴۷۰۴
با صنعت نفت حرف های بسیاری برای گفتن داریم
بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم نفت با ظرفیت بازیکنان حرفه ای و کادر فنی، حرفهای بسیاری را برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فرید کریمی بهزادی که در اردوی تمرینی تیم صنعت نفت آبادان به سر می برد، اظهار کرد: اردوی پر فشار و بسیار منظمی را در کردان کرج دنبال می کنیم و همین تمرینات منظم باعث می شود که روز به روز شرایط بهتری را پیدا کنیم.

بازیکن جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این موضوع که فشار تمرینات به مرور بیشتر می شود، گفت: قطعا با برنامه ریزی آقای کمالوند در روزهای آتی به اوج آمادگی می رسیم.

وی ضمن اشاره به فضای حاکم بر اردوی کردان کرج افزود: جو بسیار صمیمی و دوستانه است و این تیم با این ظرفیت بازیکنان حرفه ای و کادر فنی، حرفهای بسیاری را برای گفتن دارد.

کریمی بهزادی با اشاره به این مهم که به دنبال کسب بهترین نتایج برای صنعت نفت هستیم، عنوان کرد: برای هواداران تیم شهری که دلخوشی شان فوتبال است از جان مایه می گذاریم تا به نوعی جواب خوبی های آنها را داده باشیم و امیدوارم که با کسب نتایج خوب دوستداران صنعت نفت را خشنود کنیم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بیست و یکم خرداد در دهکده کردان کرج اردو زده و تا سوم تیرماه ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز