بختیاری‌زاده در گفتگو با برنا:

این هیات مدیره، استقلال را به اوج می‌رساند

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۷۸۵۳۴
این هیات مدیره، استقلال را به اوج می‌رساند
بازیکن اسبق استقلال گفت: حضور این هیات مدیره فوتبالی که با حضور قراب و افتخاری از پیشکسوتان فوتبال ایران تشکیل می‌شود حتما در روند رو به رشد باشگاه استقلال بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهراب بختیاری‌زاده، بازیکن اسبق استقلال، درباره معرفی اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال به خبرنگار برنا، گفت: هیات مدیره جدید استقلال تقریبا فوتبالی است. حضور جواد قراب با توجه به سابقه فوتبالی خوبی که در کارنامه دارد می‌تواند به تیم کمک‌های بسیاری کند.

وی با اشاره به اینکه رضا افتخاری به عنوان پیشکسوت فوتبال می‌تواند مدیریت باشگاه استقلال را به ثبات برساند، افزود: امیدوارم این هیات مدیره جدید استقلال بتواند با تصمیمات درست، آبی‌پوشان در لیگ هفتدهم به قهرمانی برسد.

بختیاری‌زاده با تاکید بر اینکه انتخاب هیات مدیره در سرنوشت باشگاه بسیار تاثیرگذار است، گفت: انتخاب کادرفنی و بازیکنان موردنیاز و توانمند برای یک تیم با تاثیرات مثبت اعضای هیات مدیره انجام می‌شود و حضور این هیات مدیره فوتبالی که با حضور قراب و افتخاری از پیشکسوتان فوتبال ایران تشکیل می‌شود حتما در روند رو به رشد باشگاه استقلال بسیار تاثیر گذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز