باشگاه پرسپولیس درگذشت بهمنش را تسلیت گفت

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۱:۳۵
کد خبر: ۵۸۱۱۶۴
باشگاه پرسپولیس درگذشت بهمنش را تسلیت گفت
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درگذشت نویسنده، گزارشگر و مفسر پیشکسوت، شریف و قدرتمند کشورمان را به جامعه ورزش، رسانه‌های ورزشی و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جامعه ورزش و رسانه‌ای کشورمان در روز بزرگداشت مقام خبرنگاران ورزشی با از دست دادن یکی از مفاخر و نوابغ این عرصه با ضایعه‌ای سخت رو به رو و آزرده شد.

استاد عطاءا... بهمنش پس از مدت‌ها مبارزه با کسالت سختی که داشت، در سن 94 سالگی به دیدار حق شتافت. بی‌تردید ایشان از مفاخر ارزشمند کشورمان در عرصه‌های ورزش و رسانه بود و آموزه‌های ایشان میراثی گرانبها است که امیدواریم با تلاش فعالان و بزرگان به ویژه در حوزه رسانه‌ای به عنوان یکی از الگوهای ناب، چراغ پیش رو نسل جدید و آینده قرار بگیرد.

بی‌شک عدم فعالیت زنده یاد استاد بهمنش به دلیل کسالتی که داشتند و درگذشت ایشان، فقدانی بزرگ برای ورزش ایران به حساب می‌آید.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با گرامیداشت تلاش‌های ارزشمند و دلسوزانه استاد طی سالیان متمادی، این ضایعه را صمیمانه به جامعه ورزش، اهالی رسانه و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز