داورزنی: جوانان نمره قبولی گرفتند

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۸۱۲۶۹
داورزنی: جوانان نمره قبولی گرفتند
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: عملکرد تیم جوانان ایران در رقابت های جهانی خوب بود و نمره قبولی گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه سیزدهمین نشست مشترک نواب رئیس و روسای استعدادیابی بانوان سراسر کشور در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیم ملی والیبال جوانان گفت: جا دارد به کادر فنی و بازیکنان تیم جوانان خسته نباشید بگویم و به نوبه خودم از آنان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه تیم ملی جوانان عملکرد خوبی در رقابت های جهانی داشت، گفت: در گروه سختی قرار داشتند. دو تیمی که ایران مغلوب آنان شد، عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی جهان را در این مسابقات کسب کردند.

سرپرست فدراسیون والیبال تصریح کرد: فکر می کنم حضور در رقابت های جهانی تجربه بسیار خوبی برای تیم جوانان بود و در آینده از این نسل بازیکنان ایران در رده سنی بزرگسالان بازیکن زیادی خواهیم داشت.

داورزنی در جمع بندی نهایی عملکرد جوانان گفت: عملکرد جوانان خوب بود، نمره قبولی می گیرند، خوب زحمت کشیدند. کار خودشان را انجام دادند.

تیم ملی والیبال جوانان عنوان پنجم رقابت های قهرمانی جهان سال 2017 در جمهوری چک را به دست آورد.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره عملکرد والیبال بانوان ایران در میادین آسیایی نیز گفت: باید واقع بینانه به حوزه بانوان نگاه کنیم. تجربه اکثر کشورها نشان می دهد که استعدادیابی در دختران و پسران متفاوت است و باید برای دختران از سن هشت سالگی شروع کنیم.

وی گفت: کمیته استعدادیابی در گذشته دختران 13 تا 15 سال را انتخاب می کرد که سن مناسبی نبود، زیرا قابلیت های دختران در این سن امکان ارتقاء ندارد و باید از سنین پائین تر شروع کنیم. اگر در والیبال بانوان بخواهیم در آسیا برابر حریفان خوب ظاهر شویم، باید بر روی سنین 8 تا 9 سال کار کنیم. در سن بالاتر امکان کسب تجربه وجود دارد اما تغییر قابلیت ها به سختی انجام می شود.

سرپرست فدراسیون والیبال تاکید کرد: فدراسیون از نظر برنامه ریزی و پشتیبانی هیچ تفاوتی بین مردان و زنان قائل نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز