یوناتن بت‌کلیا در گفتگو با برنا:

فعالان بخش خصوصی از ورزش حمایت کنند/ عملکرد دولت یازدهم در ورزش مثبت بود

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۴۳۶۷
فعالان بخش خصوصی از ورزش حمایت کنند/ عملکرد دولت یازدهم در ورزش مثبت بود
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش گفت: معتقدم عملکرد دولت یازدهم در ورزش مثبت بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یوناتن بت کلیا عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش در گفتگو با خبرنگار برنا درباره عملکرد وزارت ورزش وجوانان در دولت یازدهم گفت: ماهیت ورزش به گونه ای است که دارای فراز ونشیب است اما در دولت یازدهم علیرغم این فراز و نشیب ها پیشرفت های بسیار خوبی در ورزش رخ داد که صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی یکی از آنها است و به طور کلی معتقدم عملکرد دولت یازدهم در ورزش مثبت بوده است. با آمدن آقای سلطانی فر روند حرکتی ورزش بهتر و پرشتاب تر نیز شده است و باعث شده مردم به آینده ورزش کشور امیدوار باشند، البته در این راه باید فعالان بخش خصوصی هم حضور داشته باشند و از ورزش حمایت کنند به گونه ای که تمام بار ورزش روی دولت نباشد.

عضو کمسیون عمران مجلس در ادامه به موفقیت فوتبال ایران اشاره کرد و افزود: جوانان ایرانی در هر زمینه ای که وارد شده اند و فعالیت داشته اند فعل خواستن، توانستن است را به خوبی صرف کرده اند و من مطمئن هستم با یک برنامه ریزی صحیح می توانیم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.

نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهداف تیم ملی نباید صرفا به راهیابی مسابقات جام جهانی ختم شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه اینبار با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شدیم و توانستیم به عنوان سومین تیم به این دوره از جام جهانی راه یابیم، باید تلاش شود تا در مراحل ابتدایی نیز شاهد بازی‌های باشکوهی باشیم نه اینکه در همان ابتدای راه حذف شویم.

وی تصریح کرد: مسئولان حوزه ورزش خصوصا فدراسیون فوتبال در شرایط کنونی باید اقدامی جدی برای آماده نگه داشتن تیم ملی به منظور حضور در جام جهانی انجام دهند و در این راستا از هیچ تلاش دریغ نکنند زیرا هم اکنون زمان لغو اردوهای آماده‌سازی یا کمبود منابع مالی برای رفع امور نیست.

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس درباره احیای سازمان ملی جوانان افزود: بنده از این تصمیم قطعا حمایت می کنم و امیدوارم دولت خدمت گذار بتواند با تشکیل سازمان ملی جوانان در این بخش کمک بیشتری به مهمترین قشر جامعه انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز