یحیی گل محمدی:

وضعیت‌مان مقابل مدعیان تهرانی دشوار خواهد بود

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۱:۲۱
کد خبر: ۵۸۵۴۶۳
وضعیت‌مان مقابل مدعیان تهرانی دشوار خواهد بود
سرمربی تراکتورسازی معتقد است شرایط تیمش مقابل پرسپولیس و استقلال سخت خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور درباره دیدار تدارکاتی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برابر تیم امید گفت: بازی خوبی بود. این دیدارها باعث می‌شود شناخت بیشتری نسبت به تیمم پیدا کنم. این دیدار هم نکات مثبتی برای ما داشت و هم برای حریف و تنها نکته منفی ما مصدومیت شدید هادی محمدی بود. این مصدومیت می‌تواند به احتمال زیاد پارگی رباط صلیبی باشد که ممکن است هادی را تا ۸ الی ۹ ماه خانه‌نشین کند. مجبوریم شرایطمان را تحمل کنیم. این دیدارهای تدارکاتی باعث می‌شود  بازیکنانمان شرایط مسابقه را پیدا کنند و بتوانیم در آینده از آنها بیشتر استفاده کنیم.

او درباره اردوی تهران افزود: اردوی سختی است. فشار سختی را تحمل می‌کنیم. نتیجه خوبی برابر تیم امید کسب نکردیم اما این دیدار به ما کمک کرد تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. جمعه با سپاهان بازی داریم و بعد از بازگشت به تبریز مقابل گسترش فولاد قرار می‌گیریم.  شرایطمان عادی نیست و باید با تمرین زیاد بتوانیم نواقصمان را جبران کنیم. باید به جوانان‌مان اعتماد کنیم و تلاش کنیم در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم.

یحیی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر هفدهم گفت: انتظار چنین قرعه‌ای را نداشتیم. در سه هفته ابتدایی که تیم می‌خواهد شکل بگیرد مقابل استقلال و پرسپولیس بازی داریم و با توجه به بی‌تجربه بودن بازیکنانمان کارمان سخت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز