عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

دکتر سلطانی‌فر مدیر تاثیرگذاری است/ وزارت ورزش‌وجوانان در اتمام پروژه‌های بزرگ ورزشی موفق بوده است

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۶:۱۵
کد خبر: ۵۸۷۶۷۶
دکتر سلطانی‌فر مدیر تاثیرگذاری است/ وزارت ورزش‌وجوانان در اتمام پروژه‌های بزرگ ورزشی موفق بوده است
عضو کمیسیون فرهنگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دکتر سلطانی فر به عنوان یک مدیر تاثیرگذار در کشور یاد کرد و همچنین عملکرد وزارت وزارت ورزش و جوانان در زمینه ورزش قهرمانی و اتمام پروژه های ورزشی را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین سید صادق طباطبایی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز رضایت از وضعیت ورزش قهرمانی در کشور گفت: در رشته های مهم و پرطرفدار خدا را شکر در عرصه بین المللی ورود خوبی داشتیم و نتایج هم در مجموع رضایت بخش بوده است.

نماینده مردم اردستان ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در اتمام پروژه های ورزشی با توجه به بودجه ای که در اختیار داشته عملکرد خوبه از خود به جا گذاشته است و این رویکرد که با دوری از کلنگ زنی های بی رویه، پروژه های نیمه تمام با بیش از پنجاه درصد پیشرفت را تکمیل می کند، بسیار مفید است.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین سید صادق طباطبایی نژاد، افتتاح و بهره برداری ورزشگاه نقش جهان یکی از اقدامات خوب وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود.

او خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان با توجه به بودجه ای که برای فضاهای ورزشی در اختیار دارند، کوتاهی صورت نگرفته است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی به استفاده از ظرفیت بیشتر جوانان در کشور همچنین بهره گیری از ظرفیت های اقلیمی و محیطی شهرهای مختلف در رابطه با ورزش هایی که استعداد دارند در قالب طرح آمایش ورزشی تاکید کرد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم از دکتر سلطانی فر به عنوان یک مدیر تاثیرگذار و موفق در کشور نام برد و اظهار داشت: دکتر سلطانی فر در عرصه های مدیریتی مختلف توانمند و اثرگذار بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز