مهرو کمرانی در گفتگو با برنا:

روند درمان کیمیا راضی کننده است/ ستاره بودن انتظارات را از علیزاده بالا برد/ از حمایت‌های وزارت ورزش‌و‌جوانان و وزارت بهداشت تشکر می‌کنم

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۸۷۸۱۸
روند درمان کیمیا راضی کننده است/ ستاره بودن انتظارات را از علیزاده بالا برد/ از حمایت‌های وزارت ورزش‌و‌جوانان و وزارت بهداشت تشکر می‌کنم
سرمربی کیمیا علیزاده گفت: با لطفی که تیم پزشکی، خانواده و دوستان به کیمیا داشتند خداروشکر از لحاظ روحی وضعیت خوبی پیدا کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان درخصوص آخرین وضعیت کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار و المپیکی ایران صحبت کرد.

کمرانی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به ترخیص علیزاده از بیمارستان اظهار کرد: خداروشکر بعد از اینکه مشخص شد همه آزمایش‌های کیمیا سالم است و روند بهبودی را طی کرد امروز ایشان را از بیمارستان مرخص کردند و طبق گفته تیم پزشکی کیمیا روند درمانش راضی کننده بوده است. کیمیا در روزهای اخیر کاملا راه رفته است و مشخص شد بیماری که گفته می‌شد کیمیا به آن دچار شده درست نیست.

وی ادامه داد: کیمیا در این مدت تحت درمان یک تیم پزشکی که این تیم تحت نظارت وزارت ورزش و وزارت بهداشت بود قرار داشت و در این مدت این دو وزارتخانه زحمات بسیار زیادی را برای این قهرمان ارزنده کشور کشیدند. تشکر ویژه‌ای نیز از خانم جمهوری دارم که در این مدت هر روز فیزیوتراپی را در بیمارستان روی کیمیا انجام داد و به روند بهبودش خیلی کمک کرد.

سرمربی تیم تکواندوی بانوان در پاسخ به این سوال که چقدر کیمیا علیزاده روحیه قبلی خود را بازیافته است، خاطرنشان کرد: با لطفی که تیم پزشکی، خانواده و دوستان به کیمیا داشتند خداروشکر از لحاظ روحی وضعیت خوبی پیدا کرده و باید در آرامش باشد که بتواند به روزهای اوجش بازگردد. طبق گفته خانواده علیزاده برنامه مسافرت برای کیمیا پیش‌بینی شده که قطعا در روحیه او تاثیرگذار خواهد بود. از همین الان کیمیا به فکر بازگشت به میادین است ولی ما باید این قضیه را مدیریت کنیم و نباید بگذاریم که به این زودی به تمرینات و مسابقات بازگردد.

کمرانی افزود: در مدت اخیر چون کیمیا ستاره تیم بوده همین امر باعث شده که فشار زیادی را تحمل کند و باید به او فرصت داد که در این سن قوای از دست رفته را دوباره بازیابد. تمام سعی و تلاش کسانی که سرنوشت این بانوی آینده‌دار برایشان مهم است باید این باشد که کیمیا فعلا در آرامش و به دور از هیاهو به زندگی خود ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز