هرگز تحت تاثیر نام و آوازه حریفان نیستم؛

اعتراف سرمربی رقیب/ پرسپولیس مدعی قهرمانی در آسیاست!

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۸۸۳۱۸
اعتراف سرمربی رقیب/ پرسپولیس مدعی قهرمانی در آسیاست!
سرمربی اولین حریف تیم برانکو در لیگ هفدهم به تمجید از این تیم پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قرمزهای تهران در اولین ایستگاه لیگ هفدهم به مصاف قرمزهای جنوبی خواهد رفت. در همین خصوص سرمربی این تیم در تازه‌ترین مصاحبه خودش گفت: پرسپولیس به دلیل ثباتی که در دو سه فصل اخیر داشته، فعلا یکی از بهترین تیم‌های ایران است. این تیم فصل قبل با شایستگی قهرمان کشور شد و در این فصل به جز این که مدعی جدی برای قهرمانی لیگ است، مدعی قهرمانی آسیا هم به حساب می‌آید. پیش از آن که در باره بازی تیم خودمان با پرسپولیس صحبت کنم باید بگویم که صمیمانه برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که قهرمان آسیا شود. قهرمانی پرسپولیس در آسیا به همه فوتبال ایران کمک می‌کند. ضمن این که این تیم شایستگی قهرمان شدن در آسیا را هم دارد.

پورموسوی در ادامه افزود: در باره این بازی باید بگویم بستگی به این دارد که ما از چه زاویه ای به آن نگاه کنیم. ما می‌توانیم بدون ترس و واهمه از نام و آوازه حریف به میدان برویم و ارائه دهنده یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم و البته نگاه مثبتی هم به موفقیت در این بازی داشته باشیم. من خودم این را به فال نیک می‌گیرم که در اولین بازی، سخت ترین بازی را تجربه کنیم. امیدوارم این بازی از نظر فنی در سطح اعتبار دو تیم و لیگ برتر ایران باشد.

وی اضافه کرد: من فصل گذشته با استقلال خوزستان چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادم که هرگز تحت تاثیر نام و آوازه حریفان نیستم و در هر بازی به فکر ارائه یک فوتبال زیبا و تماشاگر پسند هستم و به زدن گل و کسب پیروزی فکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز