نشست علمی_تخصصی ارائه یافته های طرح پژوهشی «منشور ملی ورزش ایران»؛

احمدی: در دولت یازدهم اقدامات زیر بنایی برای مدیریت ورزش کشور انجام شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۵:۴۴
کد خبر: ۵۸۸۴۵۱
احمدی: در دولت یازدهم اقدامات زیر بنایی برای مدیریت ورزش کشور انجام شد
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت یازدهم اقدامات زیر بنایی را برای مدیریت ورزش کشور انجام داد که می تواند پیش زمینه برنامه ریزی در عرصه مدیریت ورزش کشور باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نشست علمی _تخصصی ارائه یافته های طرح پژوهشی «منشور ملی ورزش ایرا» که پیش از ظهر امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد سید عبدالحمید احمدی تدوین منشور ملی ورزش ایران را در ادامه اقدامات زیربنایی دولت یازدهم در عرصه ورزش دانست و با تاکید بر ضرورت برنامه های مدون علمی به منظور توسعه پایدار ورزشی اظهار داشت: تدوین برنامه های علمی در عرصه ورزش و اجرای آنها می تواند به افت و خیزها در نتایج پایان دهد و شرایط خوبی را برای رسیدن به توسعه و پیشرفت به وجود آورد.

معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان به تدوین قانون اهداف ،وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و از آن به عنوان یک اقدام زیر ساختی برای ورزش کشور در دوره کنونی یاد کرد. احمدی گفت: بررسی و تدوین سیاست های کلی نظام در بخش تربیت بدنی در مجمع تشخیص مصلحت نظام که مراحل پایانی را سپری می کند ،می تواند بعد از حدود نیم قرن سیاست های اصلی ورزش کشور را مشخص کند.

وی تدوین سند ملی ورزش کشور را نیز اقدام مثمر ثمر دیگر برای برنامه ریزی مدیریت در عرصه ورزش کشور دانست.

احمدی تدوین منشور ملی ورزش ایران را برای ورزش کشور سودمند دانست و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز بتواند منجر به توسعه و پیشرفت سریعتر ورزش کشور شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز