مجتبی جوهری در گفتگو با برنا:

اجرایی شدن حق پخش برنامه‌های تلویزیونی در ورزش تحول ایجاد خواهد کرد

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۰۶:۰۴
کد خبر: ۵۹۰۴۱۳
اجرایی شدن حق پخش برنامه‌های تلویزیونی در ورزش تحول ایجاد خواهد کرد
رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: امیدوارم با اجرای این برنامه ورزش کشور همانطور که در چهار سال گذشته در مسیر پیشرفت قدم برداشته بازهم این راه را ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی جوهری رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی درخصوص همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان صداوسیما برای اجرایی شدن حق پخش برنامه‌های ورزشی در برنامه ششم توسعه صحبت کرد.

جوهری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به نتیجه برد برد این مصوبه در برنامه ششم اظهار کرد: یکی از مشکلات اکثر رشته‌های ورزشی از سالیان گذشته تا به امروز نبود حق پخش تلویزیونی بود و همین امر باعث چالش‌های زیاد برای فدراسیون‌ها شده است. به همین علت رشته‌های مختلف برای دیدن شدن در رسانه ملی با مشکل مواجه بودند و این امر طبیعتا انگیزه ورزشکاران را از بین می‌برد.

وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات خوب و موثر دولت یازدهم و هماهنگی که با مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه صورت گرفت برای حل این مشکل بود و توافق صورت گرفته بین دولت و سازمان صداوسیما قطعا به سود دو طرف خواهد بود. به طور مثال در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی که ورزش آیینی و سنتی ایران زمین است و همواره همه مسئولین و رهبر معظم انقلاب بر گسترش و توسعه این رشته تاکید فراوان داشته‌اند اجرایی شدن این برنامه و پخش این ورزش در رسانه ملی باعث خواهد شد که افراد زیادتری به این رشته روی بیاورند.

رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی خاطرنشان کرد: همانطور که در دولت تدبیروامید در بخش ورزش و دیگر بخش‌ها شاهد اتفاقات مثبتی در جامعه بودیم امیدوارم با اجرای این برنامه ورزش کشور همانطور که در چهار سال گذشته در مسیر پیشرفت قدم برداشته بازهم این راه را ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز