مرحله گروهی والیبال قهرمانی آسیا؛

شاگردان سیچلو مقتدرانه صعود کردند

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۱۸۷۸
شاگردان سیچلو مقتدرانه صعود کردند
تیم ملی والیبال امید ایران در ادامه مسابقات قهرمانی مردان آسیا مقابل تیم چین تایپه به سومین پیروزی پیاپی خود رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از امروز در چارچوب سومین روز و آخرین روز از مرحله نخست گروهی پیگیری شد. امروز، از ساعت 14 به وقت محلی تیم ملی والیبال امید کشورمان به مصاف تیم چین تایپه رفت و در پایان این مسابقه موفق شد حریف خود را با حساب 3 بر صفر شکست داده و به سومین پیروزی خود دست پیدا کند.تیم ملی والیبال امید ایران پیش از این در دیدار با پاکستان و عراق با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیده بود.

مردان والیبال کشورمان در ست ابتدایی این مسابقه نمایش خوبی داشتند. میزان خطای مردان سیچلو در این ست بسیار کم بود. سیچلو برای آغاز این مسابقات حمودی، الله وردیان، تقی‌زاده، اسماعیل نژاد، جواهری، چپرلی و محمد دلیری را به میدان فرستاده بود. این ست در حالی با برتری 25 بر 20 تیم ملی والیبال امید ایران به پایان رسید که در حمله عملکرد بهتری نسبت به سایر فاکتورها داشتند. در خط سرویس اما بازیکنان ایران خوب ظاهر نشدند و 5 امتیاز مستقیم از سرویس را تقدیم حریفشان کردند.

در ست دوم تیم چین تایپه بهتر از ست اول کار کرد و در دقایقی از بازی از تیم ملی والیبال امید ایران پیش افتاد. با این حال بازیکنان ایران اختلاف امتیاز ایجاد شده را جبران کردند و از حریف خود پیش افتادند. در دقایق پایانی باز هم بازیکنان چین تایپه نتیجه را به تساوی کشاندند. دقایق پایانی این ست با با حساسیت زیادی پیگیری می‌شد و 2 تیم یک به یک امتیاز کسب می‌کردند. در نهایت ایران با حساب 30 بر 28 برنده این ست از مسابقه شد و دو بر صفر پیش افتاد.

ست سوم این مسابقه با برتری شاگردان سیچلو آغاز شد. بازیکنان تیم ملی والیبال امید ایران که در ست دوم مقابل چین تایپه به مشکل برخورده بودند، تلاش می‌کردند در این ست برتری خود را به حریف دیکته کنند. با این حال باز هم تیم چین تایپه نمایش خوبی داشت و بازی شانه به شانه پیش می‌رفت. در نهایت اما این تیم ایران بود که در این ست هم به برتری 25 بر 21 رسید و در مجموع 3 بر صفر برنده این مسابقه شد.

شاگردان سیچلو که روز گذشته صعود خود به جمع 8 تیم برتر آسیا را قطعی کرده بودند؛ از فردا دور جدید رقابت خود را آغاز می‌کنند. در دور دوم این مسابقات تیم ملی والیبال امید ایران با تیم‌های چین تایپه، چین و استرالیا هم گروه خواهد شد.نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم مرداد ماه آغاز شده است و تا 10 مرداد ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال امید کشورمان به نمایندگی از ایران در این دوره از رقابت‌ها حاضر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز