ذبیح‌الله پورشیب در گفتگو با برنا:

بهترین هتل لهستان را در اختیار داشتیم/ حضور کاراته‌کاها در ایستگاه قطار بزرگنمایی شد/ با تدبیر هروی روزهای پرامیدی در انتظار تیم ملی است

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۴:۲۹
کد خبر: ۵۹۳۳۰۰
بهترین هتل لهستان را در اختیار داشتیم/ حضور کاراته‌کاها در ایستگاه قطار بزرگنمایی شد/ با تدبیر هروی روزهای پرامیدی در انتظار تیم ملی است
کاراته‌کای تیم ملی ایران گفت: حضور آقای هروی در راس کادر فنی تیم ملی نشان داد که هرجا به آدم‌های بزرگ فرصت داده شود بهترین نتیجه کسب خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ذبیح‌الله پورشیب قهرمان کاراته جهان درخصوص عملکردش در مسابقات جهانی لهستان و قهرمانی که به دست آورد صحبت کرد.

پورشیب در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به شرایط مسابقات جهانی در لهستان اظهار کرد: در این دور از مسابقات بهترین کاراته‌کاها از کشورهای صاحب نام حضور داشتند و همین امر باعث شد که بازیکنان تیم ملی ایران هیچ حریفی را دست کم نگیرند. خداروشکر توانستم با یک نمایش خوب و قدرتمند همه حریفانم را پشت سر بگذارم و مدال طلای این مسابقات را کسب کنم.

وی ادامه داد: بهترین حریفان من از کشورهای گرجستان، ژاپن و ترکیه بودند که عنوان قهرمانی جهان و قهرمانی اروپا را با خود یدک می‌کشیدند و مدال طلای من باعث شد که هم از نظر مدالی و هم از نظر امتیاز تیمی ایران در شرایط خوبی قرار بگیرد. در بازی فینال نیز با قدرت حاضر شدم و توانستم حریف ژاپنی را که چند بار به خاطر رای داوران به او باخته بودم را با اقتدار شکست دهم. درکل عملکرد دیگر ملی‌پوشان نیز در این مسابقات عالی بود و اگر با بدشانسی مواجه نمی‌شدند حتی مدال طلای تیم ما می‌توانست بیشتر هم باشد هرچند که در همچنین مسابقات جهانی مدال نقره نیز ارزش بسیار زیادی دارد.

قهرمان کاراته جهان در ادامه با ستایش از عملکرد کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: حضور آقای هروی در راس کادر فنی تیم ملی نشان داد که هرجا به آدم‌های بزرگ فرصت داده شود بهترین نتیجه کسب خواهد شد و ایران با حضور هروی و عاشوری توانست قدرت خود را به جهانیان نشان دهد. این نتیجه خوب و درخشان توسط کاراته‌کاهای تیم ملی خبر از روزهای پرامید در فدراسیون کاراته می‌دهد و با برنامه‌ریزی منسجم در این فدراسیون که صورت گرفته آینده از آن ما خواهد بود و با تدبیر بیشتر قطعا در مسابقات آتی نتایج درخشان‌تری کسب خواهد شد.

پورشیب همچنین درخصوص عکسی که از بچه‌های تیم ملی کاراته در فضای مجازی پخش شده و نشان می‌دهد در ایستگاه راه‌آهن خوابیده‌اند تصریح کرد: من در آن زمان که این عکس منتشر شده همراه با تیم ملی نبودم چون پرواز من از دیگر ملی‌پوشان به لهستان زودتر انجام گرفت. ولی به خاطر ناهماهنگی در انتخاب بلیت از ورشو این اتفاق افتاد و ملی‌پوشان به ناچار در ایستگاه قطار ساعاتی را گذراندند. متاسفانه برخی درخصوص این خبر بزرگنمایی انجام دادند که موفقیت فدراسیون کاراته را زیر سوال ببرند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه مسئولین برگزاری مسابقات محل نامناسبی را برای استراحت ورزشکاران کشورهای مختلف در نظر گرفته بودند، ولی آقای عاشوری و هروی بدون اینکه اعتراض ملی‌پوشان را بشنوند در همان روز اول بهترین هتل شهر را برای ما گرفتند و باعث شد که ملی‌پوشان با خیال راحت آماده حضور در مسابقات شوند. این اقدام کادر فنی برای ما قابل ستایش است که اینقدر مسئولین فدراسیون به فکر ملی‌پوشان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز