رضا یزدانی در گفتگو با برنا:

زمان برگشتم به تیم ملی مشخص نیست/ کشتی آزاد پوست‌اندازی کرده است/ کشتی‌گیران جوان و با انگیزه جای قدیمی‌ها را گرفته‌اند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۴:۵۷
کد خبر: ۵۹۳۷۴۵
زمان برگشتم به تیم ملی مشخص نیست/ کشتی آزاد پوست‌اندازی کرده است/ کشتی‌گیران جوان و با انگیزه جای قدیمی‌ها را گرفته‌اند
کاپیتان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هنوز مشخص نیست که چه زمانی به تمرینات و تیم ملی بازخواهم گشت و باید منتظر باشم که وضعیت درمانم مشخص شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا یزدانی، کاپیتان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، در خصوص وضعیت جسمانی خود و زمان برگشتش به تمرینات تیم ملی صحبت کرد.

یزدانی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه دوره درمانش به خوبی طی شده اظهار کرد: نزدیک به پنج ما از عمل جراحی که انجام دادم می‌گذرد و خداراشکر در این مدت با اقداماتی که انجام گرفت روند درمانی من به خوبی پیش می‌رود و شرایط بدنی‌ام مطلوب است. به درخواست پزشک معالجم طول درمان من 10 ماه است که نیمی از آن طی شده و اگر این روند به خوبی طی شود تا پنج ماه دیگر تمرینات خود را آغاز خواهم کرد. از چند وقت پیش یکسری تمرینات سبک را آغاز کردم که بتوانم بدنم را آماده نگه دارم.

وی در ادامه افزود: به درخواست کادر فنی تیم ملی جوانان در اردوی آمادگی این تیم حاضر شدم و چند روز در کنار ملی‌پوشان حضور داشتم تا روحیه لازم را به ملی‌پوشان بدهم و تیم به مسابقات جهانی اعزام شد که امیدوارم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه زمانی به تیم ملی بازخواهد گشت گفت: هنوز مشخص نیست که چه زمانی به تمرینات و تیم ملی بازخواهم گشت و باید منتظر باشم که وضعیت درمانم مشخص شود.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد درخصوص شرایط آمادگی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های آتی خاطرنشان کرد: از آنجا که چند ماه است از تمرینات دور بودم زیاد از وضعیت تیم ملی آگاهی ندارم ولی تیم ملی پوست اندازی کرده و ترکیب تیم بیشتر جوان شده است. نیروهای با انگیزه به جای کشتی‌گیران با سابقه در تیم ملی حضور دارند و امیدوارم که بتوانند در مسابقات جهانی مدال‌های خوشرنگی را کسب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز