پنالتی استقلال در موقعیت اوت گرفته شد؛

عبدالله‌نژاد: اگر کسی بخواهد به داور اعتراض کند پرسپولیس است

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۶:۲۰
کد خبر: ۵۹۵۱۵۲
عبدالله‌نژاد: اگر کسی بخواهد به داور اعتراض کند پرسپولیس است
سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس گفت: بازی فنی خوبی را شاهد بودیم و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منوچهر عبدالله‌نژاد سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فنی خوبی را شاهد بودیم و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

وی در مورد اینکه ورمرزیار معتقد است داور دو، سه پنالتی استقلال را در این بازی نگرفته است، گفت: اگر کسی بخواهد به داور اعتراض کند این تیم پرسپولیس است من اصلاً نفهمیدم چرا مدافع ما را داور اخراج کرد در چنین بازی حساسی که نباید بازیکن را به خاطر حرف زدن اخراج کرد. در دقیقه 92 هم داور برای استقلال پنالتی گرفت که اصلاً موقعیتی نبود و توپ داشت به اوت می‌رفت. نمی‌دانم استقلالی‌ها به چه چیز اعتراض دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد غیبت بازیکنانی مثل نورافکن در استقلال گفت: با این حال بازیکنان ما نشان دادند که فاصله زیادی با بازیکنان دیگر ندارند. در رده سنی امید فاصله بازیکنان زیاد نیست و شرایط مثل تیم بزرگسالان نیست که بگویم مثلاً مهدی طارمی نیست و تیم ضربه می‌خورد. اینکه در استقلال بازیکنی نباشد تیم به هم می‌ریزد. در بحث پایه مسائل روحی و روانی خیلی مهم است. بازی خوبی بود هرچند من از مساوی راضی نیستم با این حال به استقلال تبریک می‌گویم تیم آنها نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. تیم امید استقلال چند بازیکن به منصوریان داده ما هم به تیم بزرگسالان پرسپولیس بازیکن داده‌ایم. باشگاه‌ها در زمینه پایه موفق عمل می‌کنند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که از این جوانان استفاده شود زیرا به سود فوتبال خواهد بود.

عبدالله‌نژاد افزود: در این بازی تماشاگران زیادی برای دیدن بازی آمده بودند و بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند در حالی که بازی بعدی‌مان باید در ورزشگاهی انجام دهیم که شاید 3 تماشاگر بیاید. امیدوارم مقدماتش فراهم شود تا امیدهای تهران پیش‌بازی‌های باز‌ی‌های بزرگ باشند که به این وسیله آنها انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و تیم‌های امید ما می‌توانند موفق شوند حتی می‌توانیم به المپیک راه پیدا کنیم. با حضور خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی جوانان انگیزه زیادی برای بازی و تمرین پیدا می‌کنند.

وی در مورد برگزاری مسابقات در زمین چمن مصنوعی گفت: 80 درصد بازی‌های پایه در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود. گاهی اوقات در زمین‌هایی بازی می‌کنیم که عرض آن 58 متر و طول آن 90 متر است. ولی حداقل در ورزشگاه امروز اندازه‌های استاندارد را شاهد بودیم. تمرین‌های تیم‌های پایه ما هم در همین زمین برگزار می‌شود و بازیکنان ما به زمین چمن مصنوعی عادت کرده‌اند.

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس با بیان برنامه‌ مسابقات گفت: در 22 تیرماه ما پنجمین بازی خود را برگزار کرده‌ایم. زمان بین بازی‌ها کم است و زمانی برای آموزش فوتبال نداریم. یک روز قبل از مسابقه تعطیل هستیم آیا مربی می‌تواند 5 روز یک بار به بازیکنان تیم‌های پایه فوتبال آموزش بدهد؟

عبدالله‌نژاد در مورد اینکه هزینه‌های تیم چگونه تأمین می‌شود، گفت: خدا را شکر ما راضی هستیم. آقای طاهری و قنبرزاده فضای خوبی را برای ما فراهم کرده‌اند فقط یک مقدار از برنامه‌ریزی‌ها ناراحتیم. از 22 تیر تا 9 مرداد 5 بازی انجام بدهیم یعنی چه؟ قرار است با این عجله به کجا برویم. آیا برنامه‌های کی‌روش به هم می‌ریزد؟! من هیچ توجیهی نمی‌بینم که برنامه‌ بازی‌ها اینگونه فشرده باشد. یک تیم هفته گذشته ساعت 11 صبح و تیمی دیگر ساعت 2 بعدازظهر بازی کرده است. جوان در اوج گرما و ساعت 11 صبح باید به میدان برود، سؤال من این است که اگر به جای بهمن‌ماه مسابقات در اسفندماه پایان یابد چه اتفاقی می‌افتد پاسخم را بدهند تا خیالم راحت شود.

وی در مورد نحوه قضاوت داور در دربی گفت: داوران جوان هستند اما من به نحوه قضاوت داور کاری ندارم و اعتراضی هم به او نداریم. اعتراض به داور در مرام ما نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز