محمد پنجعلی در گفتگو با برنا:

منشا نشان داد چه بازیکن خوبی است/ این پرسپولیس در آسیا فینالیست می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۹۵۵۷۱
منشا نشان داد چه بازیکن خوبی است/ این پرسپولیس در آسیا فینالیست می‌شود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرسپولیس در ایران بهترین تیم است و باید ذهن خود را بیشتر معطوف مسابقات حساس آسیایی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا درباره بازی تیمهای تراکتورسازی و پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا اجازه دهید میلاد امام رضا (ع) را تبریک بگویم بنده در بارگاه رضوی هستم و نائب الزیاره همه هستم. در مورد بازی باید بگویم دو تیم بازی خوب و جون داری ارائه کردند، بازی در تبریز و در حضور چند ده هزارهوادار تراکتور کار ساده ای نیست، اما فکر می کنم پرسپولیس با برنامه و حرفه ای تر بازی کرد، البته نباید از بازی خوب تراکتور آن هم با این بضاعت بگذریم، اما بچه ها انصافا مثل همیشه بازی خود را به حریف دیکته کردند وموفق شدند سه امتیاز مهم این بازی را کسب کنند.

وی افزود: درباره گل منشا باید بگویم او در این بازی نشان داد چه بازیکن خوبی است و یکی از قابلیت هایش زدن ضربات آزاد است و با اضافه شدن او به پرسپولیس در خط حمله  بازیکنان در عین رفاقت، باید با هم رقابت هم داشته باشند. من تردیدی ندارم طارمی و منشا یک زوج طلایی خواهند شد و خط حمله پرسپولیس از این زهر دارتر می‌شود، از طرفی انگیزه بازیکنان بسیار بالاست و برانکو نیمکت قدرتمندی در اختیار دارد که نسبت به سال گذشته ضعفهای تیم را پوشش داده، به گونه‌ای که حتی ارنج کردن را هم برایش سخت کرده است. برانکو دست بازی روی نیمکت خواهد داشت و امیدوارم که این موضوع به سود پرسپولیس شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره اشتباه شجاع خلیل زاده در گلی که تراکتور زد گفت: خط دفاع پرسپولیس، یکی از نقاط قوت تیم است و اشتباه امکان دارد توسط هر بازیکنی در هر خطی و هرجایی رخ بدهد، من مطمئن هستم این پرسپولیس با این نفرات در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، قهرمان لیگ خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر پرسپولیس در ایران بهترین تیم است و باید ذهن خود را بیشتر معطوف مسابقات حساس آسیایی کند، چرا که اگر از سد حریف عربستانی عبور کند می تواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز