رضوانی در گفتگو با برنا؛

ورزش ما با دکتر سلطانی‌فر، آرامترین دوران خودش را تجربه می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۸۰۹
ورزش ما با دکتر سلطانی‌فر، آرامترین دوران خودش را تجربه می‌کند
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: رای بالای نمایندگان باعث ثبات بیشتر ورزش کشور خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار برنا و در خصوص معرفی دکترسلطانی فر برای حضور مجدد در راس امور ورزش ایران، گفت:  ورزش ما از زمان حضور دکتر سلطانی‌فر آرامترین و بی استرس ترین دوران خودش را تجربه می‌کند. ایشان رزومه خوبی خوبی هم در ورزش دارند و اکنون بهترین فضا و موقعیت به وجود آمده تا در مورد ایشان صحبت کنیم. در این مدتی که ایشان زمام دار امور ورزش کشور شده‌اند ما شاهد موفقیت تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون ورزشی بودیم. مانند صعود بی دردسر تیم فوتبال به جام‌جهانی یا موفقیتی که در بازی‌های کشورهای اسلامی به دست آمد.

وی در ادامه اظهار داشت: شاید این موفقیت‌ها را نتوان از بعد فنی بررسی کرد اما آرامشی که در این مدت به وجود آمده کاملا تاثیر گذار بوده و به جرات می‌توان گفت مهمترین عامل شکوفایی ورزش است. افزایش ‌بودجه‌‌ای که به خاطر ارتباط ویژه دکترسلطانی‌فر با دولت و رایزنی‌های ایشان انجام شد، اتفاق بسیار خوبی برای ورزش کشور دراین مدت بود. همچنین تخصیص درصدی از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش هم نکته درخشان دیگری در کارنامه دکتر سلطانی‌فر است که نباید از آن غافل شد.

رضوانی در پایان افزود: امیدوارم نمایندگان مجلس با رای بالایی که به دکتر سلطانی‌فر خواهند داد باعث ثبات بیشتر در ورزش شوند و ما آرامش و موفقیت بیشتری را در جامعه ورزش کشورمان شاهد باشیم. قطعا این اتفاق روی روند کار ایشان هم تاثیر مثبت و مستقیمی خواهد داشت و دکتر سلطانی‌فر در ادامه راهی که در پیش ‌گرفته‌اند دلگرمتر و محکمتر قدم بر می‌دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز