امیدوارم توجه وزیر فقط به یک حوزه خاص نباشد؛

هاشمی: جایگاه سلطانی‌فر نزد دولت و شخص رییس جمهور مشخص است

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۱:۰۴
کد خبر: ۵۹۹۶۲۵
هاشمی: جایگاه سلطانی‌فر نزد دولت و شخص رییس جمهور مشخص است
مربی بسکتبال ایران گفت: جایگاه سلطانی‌فر نزد دولت و شخص رییس جمهور مشخص است و او در 8 ماه گذشته سعی کرد تغییراتی در وزارت ورزش و جوانان ایجاد کند هرچند موانعی هم وجود داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزارى برنا، مصطفی هاشمی مربی باسابقه بسکتبال کشور در خصوص انتخاب مجدد دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتقاد دارم وقتی در حوزه وزارت وارد می‌شوید فنی بودن اولویت اول نیست و شما باید مدیر قوی باشید و حوزه نفوذ وسیعی داشته باشید.

این مربی پرافتخار بسکتبال کشور ادامه داد:  جایگاه سلطانی‌فر نزد دولت و شخص رییس جمهور مشخص است و او در 8 ماه گذشته سعی کرد تغییراتی در وزارت ورزش و جوانان ایجاد کند هرچند موانعی هم وجود داشت. میتوان گفت در 8 ماه گذشته سلطانی فر مسیر درستی را رفت و احساس میکنم با جایگاه شامخی که در هیات دولت دارددر 4 سال آینده میتواند ادامه دهنده این کارهای مثبت باشد.

هاشمی افزود: امیدوارم توجه وزیر فقط به یک حوزه خاص نباشد و با گسترده کردن ورزش همگانی باعث علاقه مندی بیشتر خانواده ها به ورزش و کشف استعدادهای رشته های مختلف برای ورزش قهرمانی شود.

هاشمی در پایان با ابراز امیدواری جهت رفع شدن موانع راه ورزش کشور در 4 سال آینده گفت: درست است که  فوتبال علاقه مندان زیادی دارد اما المپیک تبلور توانایی ورزش هر کشوری است. اگر به این دیدگاه برسیم که کشورمان ظرفیت و استعداد گرفتن 100 مدال در المپیک دارد با مدیریت صحیح این اتفاق در درازمدت دور از دسترس نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز