عشرت کردستانی:

سفرهای استانی سلطانی‌فر برای حل مشکلات ورزش امیدوار کننده است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳:۲۳
کد خبر: ۵۹۹۸۸۷
سفرهای استانی سلطانی‌فر برای حل مشکلات ورزش امیدوار کننده است
بانوی پرچم دار کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک ریو سفرهای استانی دکتر سلطانی فر را یکی از شاخصه های مثبت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عشرت کردستانی از سفرهای استانی دکتر سلطانی فر به عنوان یکی از شاخصه های مثبت مدیریتی وی نام برد و اظهار داشت:سفرهای وزیر ورزش و جوانان به استان های مختلف بسیار اثرگذار و امیدوار کننده است بطوریکه در سفر به استان کرمان هم پای صحبت ها و درد دل قهرمانان و مسئولان ورزشی نشست که این مهم می تواند در حل مشکلات بسیار مفید باشد.

دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان کردستان مشکلات ورزش جانبازان و معلولان را در استان ها مورد توجه قرار داد و گفت: استان ها پتانسیل بسیار خوبی دارند ولی در عین حال مشکلات فراوانی هم در استان ها در زمینه ورزش جانبازان و معلولان قرار دارد و از آنجا که تیم های ملی از همین استان ها تغذیه می شود ،حل مشکلات استان ها می تواند به رونق ورزش جانبازان و معلولان کمک کند.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران گفت: ورزش جانبازان و معلولان در سرفصل برنامه های دکتر سلطانی فر وجود دارد که امیدوارم در دولت دوازدهم قدم های بزرگتری با عنایت به این مهم در رفع کمبود امکانات ،تجهیزات و منابع مالی ورزش جانبازان و معلولان برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز