آسنسئو، یک پدیده است؛

زیدان: همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل ما پیروز شوند/ ممکن است بازیکن بیاید یا برود!

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۹:۰۹
کد خبر: ۶۰۲۱۱۵
زیدان: همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل ما پیروز شوند/ ممکن است بازیکن بیاید یا برود!
سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی اول در فصل جدید لالیگا، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زیدان در خصوص قهرمانی در فصل جدید گفت: کسب قهرمانی در لالیگا بهترین دستاورد دوران ورزشی من بود. رقابت خیلی سختی است. تلاش می کنیم که دوباره قهرمان شویم. در این راه مسائل زیادی موثرند اما همیشه می گویم که تلاش ما از همه چیز مهمتر است. خوب تلاش می کنیم و باید از این شرایط خوبی که داریم استفاده کنیم. سال گذشته همه چیز در روز آخر مشخص شد.

او در مورد دپورتیوو لاکرونیا که اولین حریف رئال در فصل جدید است، گفت: دپورتیوو تلاش می کند خوب بازی کند. این بازی در خانه آن‌ها برگزار می‌شود و آنها روش بازی را می دانند. بازیکنان خوبی در این تیم هستند اما نگرانی نداریم چون همه تیم‌ها قرار است اینگونه باشند. ما باید بهتر از رقیب باشیم.

زیزو در ادامه گفت: می‌دانیم که رقبا انگیزه زیادی در برابر رئال دارند. همه تیم‌ها می خواهند مقابل ما پیروز شوند بنابراین همه بازی‌ها مهم خواهند بود. برای پیروزی در لیگ باید همیشه خوب باشید. در همه بازی‌ها باید تلاش کنیم و به دنبال شروع فصل با کسب پیروزی هستیم.

سرمربی رئال در خصوص درخشش آسنسئو گفت: همه می دانند او چه عملکردی می‌تواند داشته باشد. بهتر و بهتر می شود و یک پدیده است. همه ما آماده هستیم. فردا بازی داریم و چهارشنبه نیز در تورنمنت سانتیاگو برنابئو باید بازی کنیم. پس از آن دوباره لیگ و سپس بازیهای ملی. باید خیلی تمرکز داشته باشیم.

زیزو در مورد اینکه آیا کار رئال در فصل نقل و انتقالات بسته شده، گفت: یک تیم استثنائی دارم که می تواند بهتر هم بشود. تا 31 آگوست هر اتفاقی می تواند رخ دهد. ممکن است بازیکن بیاید یا برود!

وی در مورد تشکیل مثلث بی‌بی‌سی و اینکه چه زمانی رئال به ترکیب اصلی خواهد رسید، گفت: همه ما در یک کشتی هستیم. تیم اول و دوم نداریم و همیشه تغییراتی خواهیم داشت.

زیدان در مورد حادثه تروریستی در شهر بارسلون اظهار داشت: در تمرین یک دقیقه سکوت داشتیم و به قربانیان فکر کردیم. با آنها همدردی می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز