غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با برنا:

فدراسیون کشتی باید جوابگوی شکست تاریخی خود باشد/ خادم بابت نامه بی‌ادبانه باید از مردم و وزیر ورزش عذرخواهی کند

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۶:۲۴
کد خبر: ۶۰۶۴۲۱
فدراسیون کشتی باید جوابگوی شکست تاریخی خود باشد/ خادم بابت نامه بی‌ادبانه باید از مردم و وزیر ورزش عذرخواهی کند
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رسول خادم به جای توضیح درخصوص این نتایج متاسفانه از شیوه بدی استفاده کرد و من از دکتر سلطانی‌فر می‌خواهم که با حساسیت بیشتری به این موضوع وارد شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پیگیری و بررسی علت کسب نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.

ایمن‌آبادی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اتفاق ایجاد شده در کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت ورزش و شخص دکتر سلطانی‌فر به عنوان متولی ورزش کشور این حق را دارند که در امور فدراسیون‌ها اظهار نظر کنند و در جریان عملکرد آنها باشند ولی متاسفانه روز گذشته فدراسیون کشتی نامه بی‌ادبانه‌ای را منتشر کرد که روح کشتی و پهلوانی را خدشه‌دار نمود. اخلاق از ورزش بیرون می‌آید و ورزش کشتی به عنوان ورزشی که روح پهلوانی در آن دمیده شده انتظار بیشتری از آن داریم.

وی در ادامه افزود: اگر دکتر سلطانی‌فر از فدراسیون‌ها جواب می‌خواهد به این دلیل است که اگر در رشته‌ای نتیجه ضعیفی کسب شود نمایندگان مجلس از شخص وزیر می‌خواهند که توضیح دهد. این نامه فدراسیون جامعه کشتی و جامعه ورزش را تحت تاثیر قرار داد. این کاری که از سوی فدراسیون کشتی صورت گرفته فرار روبه جلو است. رسول خادم به جای توضیح درخصوص این نتایج متاسفانه از شیوه بدی استفاده کرد و من از دکتر سلطانی‌فر می‌خواهم که با حساسیت بیشتری به این موضوع وارد شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: فدراسیون کشتی و شخص رسول خادم باید هم از دکتر سلطانی‌فر و هم از مردم عذرخواهی کنند. این عذرخواهی هم به خاطر این نامه بی‌ادبانه از سوی فدراسیون است و هم از این جهت که کشتی آزاد شکست تاریخی را در کارنامه کشتی ایران ثبت کرد. اعتبارات فدراسیون کشتی نسبت به فدراسیون‌های دیگر فاصله قابل ملاحظه‌ای دارد و با وجود اینکه در سال سخت مالی این بودجه توسط وزارت ورزش به این فدراسیون تعلق گرفت، فدراسیون نباید این موضع را می‌گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز