در سالهای اخیر زحمات فراوانی در سپک تاکرا صورت گرفت؛

آزاد: ملی پوشان در میدان دشوار بانکوک می توانند در مصاف با رقبای سختکوش جهانی آبدیده شوند

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۰۸۶۹۷
آزاد: ملی پوشان در میدان دشوار بانکوک می توانند در مصاف با رقبای سختکوش جهانی آبدیده شوند
رییس انجمن سپک تاکرا گفت: عبدالحلیم بن قادر در دو ماه آینده به تهران سفر می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رییس انجمن سپک تاکرا باتاکید بر اینکه صرف ایستادن در صف تیم های برتر جهان هدف اصلی نیست و باید برای مصاف با مدعیان و بزرگان دنیا قد علم کنیم ، گفت: در سالهای اخیر زحمات فراوانی در سپک تاکرا صورت گرفت که ماحصل آن صعود تیم ایران به جمع تیم های برتر دنیا بود اما اکنون باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیریم تا بتوانیم در مسابقات جهانی بانکوک ، برابر تیم های قدر جهان عرض اندام کنیم.

سهراب آزاد اضافه کرد : هدف ما در سالهای اخیر این بود که بتوانیم سپک تاکرای کشورمان را در جمع برترین های دنیا قرار دهیم که خوشبختانه این موفقیت پیشتر در پرتو برنامه ریزی و تلاش همه جانبه انجام شد اما اکنون و در سیکل دوم باید طوری مهندسی کنیم که بتوانیم در برابر این تیم های قدر جنوب شرق آسیا و مدعیان جهانی ، با قدرت به میدان بیاییم .

وی در ادامه افزود: رقابتهای جهانی امسال با حضور مدعیان درجه یک دنیا در بانکوک برگزار می شود و ما باید قدرتمندتر از همیشه به میدان برویم و بتوانیم در مصاف با رقبای دندان گرد جهانی ، حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم . دراین راستا نیاز مبرم به اردوی های برون مرزی و استفاده از یک مربی ممتاز و مجرب خارجی داریم تا بتوانیم ضریب دانش و تجربه ملی پوشان را دوچندان کنیم .

آزاد اضافه کرد: در سالهای اخیر محمد علیپور از سپک تاکرا حمایت خوبی داشته اما اکنون شرایط بگونه ای است که باید خونی تازه در شریانهای تیم ملی تزریق کنیم تا بتوانیم در میدان سخت بانکوک با قدرت تر از گذشته به میدان برویم .

وی در خصوص اردوی تیم ملی کشورمان در مراغه اظهار داشت : مرحله نخست تمرینات آماده سازی هم اکنون در شهرستان مراغه در جریان است که جا دارد از دوستانی که شرایط مناسبی را برای ملی پوشان فر اهم کرده اند ، تشکر کنم . ما سه مرحله اردو را تا آذرماه پیش بینی کرده ایم و قرار است مرحله دوم ماه آینده در گیلان برگزار شود.

آزاد افزود: ملی پوشان در میدان دشوار بانکوک می توانند در مصاف با رقبای سختکوش جهانی آبدیده شوند تا در صورت موافقت با حضور سپک تاکرای ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا ، با آمادگی بیشتر گام به این رقابتها بگذارند .

رییس انجمن سپک تاکرا که اخیرا به عنوان عضو هیات ژوری در بازیهای جنوب شرق آسیا در کوالالامپور حضوریافته بود ، گفت : مسابقات سپک تاکرا با حضور 12 تیم برتر این منطقه که اکثرا مدعیان جهانی هستند ، برگزار شد که کیفیت بسیار بالایی داشت .

مسابقات جدید چهارنفره نیز برگزار شد که در نوع خود جالب توجه بود و قرار است این بخش ازمسابقات سپک تاکرا در بازیهای آسیایی جاکارتا نیز برگزار شود .

وی افزود : سپک تاکرا در بازیهای جنوب شرق آسیا در مالزی کیفیت بسیار بالایی داشت و به همین دلیل معتقدم که باید قویتر از گذشته آماده شویم و قدم به میدان مهم بانکوک بگذاریم .

ازاد در پایان گفت: در جریان بازیهای جنوب شرق آسیا مذاکرات خوبی با مسوولان فدراسیون جهانی و آسیایی داشتم که رضایت بخش بود. در این راستا مقرر شد عبدالحلیم بن قادر رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و دبیرکل جهانی دو ماه آینده به تهران سفر کند تا در خصوص فدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه که ایران ریاست آن را برعهده دارد، نشستی داشته باشیم و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز