محمدرضا اسدی در گفتگو با برنا:

مسابقات کارکنان دولت در ۳۱ استان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۸:۴۹
کد خبر: ۶۰۸۸۸۴
مسابقات کارکنان دولت در ۳۱ استان برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: مسابقات کارکنان دولت در سال 96 در دومرحله در 31 استان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا اسد، مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، در گفتگو با برنا، گفت: مسابقات کارکنان دولت در سال 96 در دومرحله در 31 استان برگزار می‌شود. مرحله دوم این مسابقات نیز در تهران در دوبخش خانم ها و آقایان برگزار  و با توجه به قرار گرفتن در هفته دولت  این مسابقات آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات  امسال با توجه به سه دوره قبل، تغییرات عمده ای داشت. نخستین و مهم ترین بحث  افزایش کمی تعداد مشارکت کننده‌ها  در این دوره از مسابقات بوده که سعی  کردیم. در سال جدید مسابقات کارکنان دولت در مسابقات ورزشی بیشتر شد زیرا انتطار داریم این مسابقات باعث افزایش انگیزه کارمندان دولت برای ورزش های منظم در طول هفته باشه اگر کارمندان به نوعی در طول هفته فعالیت منظم ورزشی انجام دهند با شادی و نشاط مناسبی در محیط کار ایجاد می‌شود. آمادگی جسمانی در افراد تقویت شود.

اسدی با تاکید بر اینکه یکی از عواملی که می‌تواند ک به کارایی و بازده کاری در محیط کاری کمک کند فعالیت های ورزشی منظم کارمندان دولت است، افزود: از اهداف دیگه ای که ما دنبال کردیم در این مسابقات بحث این است که فعالیت های بدنی به طوری می‌تواند هم افزایی ایجاد کند. بین دستگاه‌ها و واحد های متعدد در یک دستگاه و متاسفانه مشکلی که اکنون در سیستم های اداری داریم این است که کارمندان با ورزش یک فاصله ای دارند و به نوعی کار تیمی بسیار ضعیف ایجاد می‌شود. ورزش و فعالیت های بدنی مخصوصا مسابقات خیلی میتواند این فاصله ها رو کم کند. در  بین بخش ها و می‌تواند  در یک دستگاه این تعامل و روحیه کار تیمی را زیاد کند و هم به نوعی در کل دستگاه‌ها این تعامل و هم افزایی میان دستگاه‌های مختلف را ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه امسال  در 12 رشته مسابقات را برنامه ریزی کردیم، ااضافه کرد:  رشته هایی که در بخش بانوان اجرایی می‌شود. همچنین در حوزه آقایان طناب کشی ، والیبال ، فوتسال ، دارت دژبال و تنیس روی میز  برگزار می‌شود. توانسیتیم نسبت به سال گذشته یک افزایش دوبرابری داشتیم در رشته ها سال قبل  در 6 رشته میزبانی می‌کردیم اما اکنون توانستیم 12 رشته رو در دوبخش اقایان و بانوان اجرا کنیم.

اسدی اشاره کرد:  با توجه به اهمیتی که پایتخت دارد از لحاظ جمعیت و تعداد کارمندهای درگیر و حوزه های ستادی، در سال جاری به طور ویژه استان تهران  میزبان مسابقات شد.

وی در پایان گفت: مسابقات نهایی قهرمانی کشور قرار است در بهمن ماه به مناسبت  گرامیداشت دهه فجر اتفاق بیافتد. با شعار ورزش تدبیر و غرور ملی که داریم رایزنی می‌کنیم این مسابقات در سه استان اتفاق افتد. در مرحله نهایی و تا اواخر مهر تیم های برتر انتخاب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز