فاطمه حسام در گفتگو با برنا:

تکواندو بانوان پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است/ المپیک دانشجویان جایزه ویژه‌ای ندارد

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۷:۰۴
کد خبر: ۶۰۹۳۶۳
تکواندو بانوان پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است/ المپیک دانشجویان جایزه ویژه‌ای ندارد
بانوی پومسه کار ایران گفت: ورزش بانوان در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فاطمه حسام اولین نماینده پومسه ایران که در بیست و نهمین دوره بازی های یونیورسیاد2017 در بخش انفرادی موفق به کسب مدال برنز شد در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص سطح برگزاری مسابقات اظهار کرد: به لحاظ فنی مسابقات در سطح مناسبی برگزار شد. 26 کشور در این مسابقات حضور داشتند که از میان آنها رقیبان سرسخت و اصلی من چین تایپه، کره، ویتنام، اندونزی و ترکیه بودند که توانستم با سه دوره رقابت با حریفان خود، در جایگاه سوم مشترک قرار بگیرم.

بانوی پومسه کار کشور با تاکید بر پیشرفت ورزش بانوان در چند سال اخیر افزود: در چند سال اخیر ورزش بانوان و به خصوص تکواندو پیشرفت چشمگیری داشته و حتی در مقایسه با تکواندو کاران آقا در بخش انفرادی بهتر ظاهر شدند.

حسام گفت: در حال حاضر ورزش پولی شده و در بخش انفرادی همه هزینه ها به عهده خود ورزشکار است. با توجه به این که امسال قوانین مسابقات عوض شده، من 5 ماه قبل از اعزام به مسابقات برای تمرینات خودم مربی گرفتم و همه هزینه ها را شخصآ پرداخت کردم.

وی خاظرنشان کرد: متاسفانه المپیک دانشجویان جایزه ویژه ای ندارد که حداقل بتوان بخشی از این هزینه ها را تامین کرد. از خانم اسدپور که سرمربی بنده هستند و همیشه من را حمایت می کنند، تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم زحمات ایشان را جبران کنم و در مسابقات آتی نتایج بهتری را بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز