بازی خیلی سخت بود؛

ایمن حکیم: ایران بهترین بازی خود را ارائه کرد

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۲۱:۵۲
کد خبر: ۶۰۹۸۰۵
ایمن حکیم: ایران بهترین بازی خود را ارائه کرد
سرمربی تیم فوتبال سوریه، گفت: امروز ایران بهترین بازی خود را ارائه کرد. بازیکنانم هم قسم شدند و بهترین نتیجه را گرفتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی سوریه با تساوی ۲ بر ۲ که در وقت های اضافه نیمه دوم به دست آمد، توانست به عنوان تیم سوم گروه A راهی مرحله پلی آف شود.

ایمن حکیم، سرمربی سوریه درباره نتیجه خوبی که تیمش در آزادی مقابل ایران کسب کرد گفت: ابتدا از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم. عظم و اراده خود را جزم کرده بودند. تک تک بازیکنام روح برد را داشتند. امروز هم قسم و هم پیمان شدند که نتیجه لازم را بگیرند.

او ادامه داد: با تمام مسائلی که بود، با رعایت مسائل فنی و آنالیزها و کمک خدا به این مهم دست یافتیم. امروز بازی سنگینی داشتیم و نتیجه کافی را گرفتیم. تیم ایران بسیار قوی است اما به لطف خدا  کادرفنی با برنامه های خود به بهترین نتیجه دست یافت. امروز ایران بهترین بازی خود را ارائه کرد. بازیکنانم هم قسم شدند و بهترین نتیجه را گرفتند. به لطف خدا این نتیجه را گرفتیم.

حکیم گفت: مهمترین چیز این است که ایران با شخصیت بازی کرد و کم نگذاشت. بازی خیلی سخت بود ولی ما به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. خدا را شکر می‌کنیم.

او درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم به صورت هماهنگ شده مصدوم شدند یا این موضوع اتفاقی بود تاکید کرد: چنین چیزی را تایید نمی‌کنم. بعد از گل اول چنین چیزی در برنامه ما نبود. می‌دانستیم ایران بعد از گل اول، گل مساوی را می‌زند. آمادگی لازم را داشتیم. ایران بهترین بازی را انجام داد اما ما هم بهترین بازی را انجام دادیم. می‌دانستیم گل های زیادی در راه است. ایران دو ماه زودتر به جام جهانی رفت اما ما هم از کیفیت خودمان دفاع کردیم. در ایران و در زمین این تیم خودمان را اثبات کردیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم.

سرمربی سوریه در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد با عربستان بازی کنند یا استرالیا، گفت: طبیعتا این مسئله را می‌دانیم که رو به روی ایران بازی خوبی انجام دادیم. ما به این موضوع اعتقاد داریم که همانطور که مقابل ایران خوب بودیم می‌توانیم از پس استرالیا و عربستان هم بر بیاییم. ما یک ماه وقت داریم و می‌توانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز