در نشستی با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری؛

سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات جهانی ووشو کارگران شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۱۰۷۲۷
سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات جهانی ووشو کارگران شد
رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری نشستی را با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نشست صمیمی ریاست فدراسیون ورزش کارگری با جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، ثوری مدیرکل ورزش و جوانان استان و جهاندیده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی این استان بعنوان میزبان رقابت های جهانی ووشو کارگران انتخاب گردید.

در حاشیه برگزاری نخستین دوره رقابت های ووشو قهرمانی کشور در زاهدان، سید امیر حسینی ریاست فدراسیون کارگری در نشستی صمیمی با معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان پیرامون ظرفیت ها و پتانسیل های آن استان بحث و تبادل نظر فرمودند.

برگزاری رقابت های جهانی ووشو کارگران از موضوعاتی بود که مسئولین استانی تاکید بسیاری بر انجام آن داشتند که ریاست فدراسیون ورزش کارگری ضمن قبول این موضوع از حسن توجه مسئولین به امر ورزش کارگران تقدیر و تشکر نمود.

صعود به قله تفتان از توابع استان بخش دیگری از این جلسه را به خود اختصاص داد که مقرر شد این صعود با حضور کوهنوردان سراسر کشور برگزار گردد.

برگزاری انتخابات هیئت ورزش کارگری استان نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و فدراسیون زمان برگزاری آن را در اوایل آبان ماه اعلام داشت.

در پایان نیز سید امیر حسینی بازدیدی را از مناطق محروم و حاشیه نشین شهر زاهدان داشتند و از نزدیک با وضعیت نامناسب زندگی حاشیه نشینان (شیرآباد) و خطراتی که در کمین نوجوانان و جوانان این مناطق است دیدن نمود و راهکارهایی را برای مقابله با این موضوع ارائه نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز