طبق اعلام سرمربی؛

هشت نفر برای شرکت در اردوی تیم ملی شنای نابینایان انتخاب شدند

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۵:۴۷
کد خبر: ۶۱۳۶۴۴
هشت نفر برای شرکت در اردوی تیم ملی شنای نابینایان انتخاب شدند
در پایان رکوردگیری و مرحله نخست مسابقه انتخابی تیم شنای نابینایان و کم بینایان نوجوانان و جوانان، هشت شناگر انتخاب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان، گفت: این مسابقه انتخابی به منظور شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان با حضور ۱۵ نفر و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد که در پایان علیرضا امیری از مازندران، امیرحسین سعادتی مقدم و امیررضا اسلام زاده از خراسان رضوی، رادین جعفری از البرز و ابوالفضل قاسمی از یزد در رده سنی نوجوانان و محمدابراهیم عمرانی از خراسان رضوی، مسعود محمودی از مازندران و امیرمحمد صدیفی از البرز در رده سنی جوانان توسط کمیته فنی انتخاب شدند و بعد از نظر کمیته فنی، فهرست شناگران به کمیته ملی پارالمپیک اعلام خواهد شد.

حمید شریفیان افزود: انتخاب شناگران برای حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان قطعی نیست بلکه عملکردشان در مسابقات قهرمانی کشور که آبان ماه برگزار می شود، مورد ارزیابی قرار می گیرد و هر کدام در شرایط مناسبی بودند به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

وی درباره اردوهای تیم ملی شنا اظهار کرد: براساس اعلام کمیته ملی پارالمپیک یک اردوی آمادگی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، اما سعی می کنیم با مساعدت فدراسیون نابینایان و کم بینایان دو مرحله اردوی دیگر نیز برای تیم ملی برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز