امروز صورت گرفت؛

نشست افتخاری با مدیران ارشد هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۹:۰۰
کد خبر: ۶۱۴۷۹۶
نشست افتخاری با مدیران ارشد هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی
نشست رئیس فدراسیون اسکی با مدیران ارشد هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست رئیس فدراسیون اسکی با مدیران ارشد هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در رابطه با مسابقات و برنامه های فدراسیون اسکی در سال جاری و بحث‌های مربوط به اقامت برگزار شد.

در این نشست سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همراهی مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با خاطر نشان کرد: خوشبختانه مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی همراهی خوبی با فدراسیون اسکی داشته و دارد و در سال جاری نیز با توجه به حجم زیاد برنامه‌های فدراسیون قطعا این همراهی می‌تواند کمک بسیار خوبی برای اسکی ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن رقابت‌های مختلف در سال جاری از جمله رقابت های اسکی آلپاین قهرمانی آسیا به میزبانی ایران حضور و همراهی مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در کنار اسکی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حسن تقدس نژاد نایب رییس هیئت مدیره نیز با اشاره به همراهی مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با ورزش اسکی، اظهار کرد: همواره تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم همراهی خوبی با اسکی ایران داشته باشم و این همراهی ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز