ستاره کهکشانی‌ها واسطه شد؛

رونالدو، نظر مثبت مدونا را جلب کرد!

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۵:۰۹
کد خبر: ۶۱۵۹۶۵
رونالدو، نظر مثبت مدونا را جلب کرد!
ستاره مادرید با خواننده مشهور آمریکایی، مدونا مذاکره کرده و از او خواسته تا پسرخوانده‌اش را در باشگاه بنفیکای پرتغال ثبت نام کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا از دو سال پیش توسط وکیل خود با خواننده مشهور آمریکایی، مدونا مذاکره کرده و از او خواسته تا پسرخوانده‌اش را در باشگاه بنفیکای پرتغال ثبت نام کند.

رونالدو این کار را به خاطر تبلیغات بیشتر برای باشگاه پرتغالی انجام داده و به سابادوی پرتغال گفته که به اصرار چند سازمان مردم نهاد در پرتغال این کار را کرده است. مدونا در کمک به امور خیریه به ویژه در آفریقای شمالی و پرتغال بسیار فعال بوده و هست و اگر پسرخوانده مالاویایی او در بنفیکا بازی کند، به احتمال زیاد مدونا نیز برای مدتی طولانی در پرتغال زندگی خواهد کرد.

یک ماه پیش نیز رسانه‌های پرتغال نوشتند: مدونا، خواننده معروف آمریکایی برای این که پسر یازده ساله‌اش بتواند وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شود به شهر لیسبون پرتغال اسباب‌کشی کرده است. دیوید باندا، پسر این خواننده ۵۹ ساله در آکادمی فوتبال بنفیکا، پذیرفته شده و مجله ویزا، چاپ لیسبون نوشته است: "مدونا دیگر گردشگر نیست و حالا در لیسبون زندگی می‌کند."

Madonna-and-her-adopted-son-on-the-red-carpet-photos-4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز