سری‌آ جذاب‌ترین لیگ‌های جهان است؛

بکهام: میلان به روزهای اوجش برمی‌گردد

۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۱۹۱۰۳
بکهام: میلان به روزهای اوجش برمی‌گردد
بازیکن اسبق آث میلان، گفت: من امیدوارم میلان به روزهای اوجش برگردد و برای هدف هایی که داشت و دارد بجنگد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیوید بکهام، بازیکن اسبق تیم فوتبال آث میلان ایتالیا برای شرکت در افتتاحیه فروشگاه آدیداس در این شهر در گفتگو با گاتزتا در مورد زمان حضورش در میلان، گفت: دورانی که در اینجا (ایتالیا) گذشت خیلی خاص بود. باشگاه، هواداران و شهر از من با دستانی باز استقبال کردند.

وی ادامه داد: من از بازی در میلان و زندگی در ایتالیا لذت می‌بردم، دلم برای میلان تنگ شده است، دلم برای ایتالیا هم تنگ شده است. آنجا مانند این بود که در خانواده هستم.

بکام با اشاره به اینکه میلان هنوز هم باشگاهی با داستان های فراوان است، بیان کرد: تو این را با هر بار رفتن به میلانلو یا بازی های در سن سیرو می‌توانی احساس کنید. من عاشق مردم، غذاها و دوستانی که آنجا داشتم، هستم. من تمام وجودم برای باشگاه سابقم است.

بازیکن اسبق میلان، افزود: با وجود اینکه من برای سران قبلی احترام زیادی قائلم اما باید بگویم که شور زیادی بین مدیران جدید هست و توقع بسیار بالایی برای کاری که انجام میدهند وجود دارد.من امیدوارم میلان به روزهای اوجش برگردد و برای هدف هایی که داشت و دارد بجنگد. سری آ همچنان یکی از رقابتی ترین و جذاب ترین لیگ های جهان است.

بکام در پایان، گفت: اخیرا تیم های ایتالیایی در رقابت های خارج از کشور و بین المللی موفقیت های کمتری کسب کرده اند اما بنظر میرسد که غول های ایتالیایی دوباره به میدان بازگشته اند و قصد دارند به اهداف بالای خود برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز