در جهت رشد بهتر و بیشتر؛

دروازه‌بانان آلمانی، الگوی مناسب گلرهای ایرانی/ استقلال می‌تواند بهترین انتخاب را داشته باشد

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۲:۱۵
کد خبر: ۶۲۱۰۰۴
دروازه‌بانان آلمانی، الگوی مناسب گلرهای ایرانی/ استقلال می‌تواند بهترین انتخاب را داشته باشد
حضور مربی گلر آلمانی می‌تواند به رشد دروازه‌‌بان های استقلال کمک بسیاری کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال با هدایت سرمربی جدید آلمانی خود با امید و انگیزه بسیاری تمرینات را برگزار می‌کند. اعضای هیات مدیره امروز در جلسه‌ ای در تلاش هستند تا دستیاران و مربی دروازه‌بان‌های این تیم را انتخاب کنند. تاریخ فوتبال جهان ثابت کرد که بیشتر مواقع بهترین دروازه‌بان‌های جهان در آلمان رشد پیدا کردند. آندریاس کوپکه، الیور کان، ینس لمان و مانوئل نویر از گلرهای خوبی هستند که توانستند به عنوان بهترین‌های جهان دست پیدا کنند.

حضور مربی گلر آلمانی می‌تواند به رشد دروازه‌ بان های استقلال کمک بسیاری کند. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی با استفاده از توانایی فردی توانست درخشش خوبی در تیم ملی کشورمان داشته باشد اما در طولانی مدت تیم ملی ایران نیاز مبرم به دروازه بان کامل تری دارد و البته بیرانوند هم در بسیاری از صحنه‌ها به دلایلی با ضعف‌های بسیاری مواجه است. حضور مربی آلمانی برای  دروازه‌بان‌ های تیم استقلال می‌ تواند گلرهای حرفه‌ ای تربیت کند که در نهایت سبب رشد و کیفیت تیم ملی کشورمان شود.

ماجدی، پیشکسوت استقلال معتقد است؛ انتخاب مربی آلمانی برای دروازه‌بان‌های استقلال  می‌تواند بهترین باشد زیرا کیفیت گلرهای آبی‌پوش با حضور مربی آلمانی به رشد خوبی برسند.

باتوجه به اینکه استقلال جدا از رحمتی از مربیان جوان برخوردار است با آموزش از مربیان آلمانی و کسب تجربه و نکات حرفه‌ای می‌توانند به رشد قابل ملاحظه‌ای برسند. در آینده دور هم با پایان عمر فوتبالی این دروازه‌بانان می‌توانند تجربه و فوت کوزه‌گری را به نسل‌های آینده آموزش دهند.

ژورس غازاریان، دیگر پیشکسوت استقلال به انتخاب مربی آلمانی برای گلرهای آبی‌ها خوش بین است. او می گوید حضور مربی آلمانی در کیفیت و رشد فوتبال کشورمان تاثیرگذار است.

به گزارش برنا؛ دروازه‌بان‌های ایرانی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند می‌توانند در بهترین باشگاه‌ های خارجی حضور پیدا کنند. مربیان آلمانی می‌توانند در افزایش کیفیت گلرهای استقلال تاثیرگذار باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز