از فردا برگزار می شود؛

اردوی آمادگی مشترک تیم های ملی والیبال نشسته با روسیه

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۹:۵۶
کد خبر: ۶۲۲۱۸۰
ملی پوشان تیم های والیبال نشسته جوانان و بزرگسالان کشورمان در اردوی آمادگی مشترک با تیم ملی روسیه تمرینات خود را برگزار می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال نشسته روسیه شامگاه یکشنبه 16  مهر ماه وارد تهران می شود و دیدارهای تدارکاتی این تیم با ملی پوشان کشورمان از روز دوشنبه، 17 مهر ماه آغاز خواهد شد.

ملی پوشان روسیه تمرینات خود را در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می کند و دیدارهای دوستانه این تیم با تیم ملی کشورمان نیز در محل فدراسیون برگزار می شود.

در بخش بزرگسالان داود علیپوریان، محمد خالقی، صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار (مازندران)، میثم علیپور(گیلان)، مهرزاد مهروان (البرز)، محمدرضا سبحانی (اصفهان)، احمد ایری، آرش خرمالی، آرش قرهقاپلو (گلستان)، حسین گلستانی (قم)، عیسی زیراهی (مرکزی)، ملی پوشان دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که از عصر امروز وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد.

هدایت ملی پوشان در این اردو بر عهده ی هادی رضایی، سرمربی تیم ملی است، علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده به عنوان مربیان تیم ملی و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ در کنار ورزشکاران حضور دارند و سرپرستی اردو نیز بر عهده ی فرشید عاشوری است.

در بخش جوانان نیز یوسف علیپور(گیلان)، محمد نعمتی، جمال نظری(گلستان)، مرتضی زندلشتی(البرز)، امیرحسین نوری، حمیدرضا عباسی(تهران)، امیرحسین رومیان، امیرمحمد رومیان(لرستان)، امید مختاری(آذربایجانغربی)، امیرحسین قرهقزلو (قزوین)، علی اکبریتوپکانلو، علیرضا پورسمنانی(خراسانرضوی)، امیرمحمد ابراهیمی(مازندران)، حسین چمنآور(چهارمحالوبختیاری) به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و این ورزشکاران نیز امروز وارد تهران خواهند شد.

جابر خلف زاده به عنوان سرمربی تیم ملی و محسن براتی و محمدرضا رحیمی به عنوان مربیان تیم ملی بر تمرینات نظارت دارند و حسن شاهی نیز سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

اردوی تیم های ملی والیبال نشسته بزرگسالان و جوانان کشورمان از 16 تا 22 مهر ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز